PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | 8 | 155--164
Tytuł artykułu

Cost Effective Communication with Engineering Service Teams Working Abroad Based on Cloud Computing and SIP ( Session Initiation Protocol)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Efektywna komunikacja z inżynierskimi zespołami serwisowymi pracującymi za granicą oparta na Cloud Computing i protokole SIP(SESSION INITIATION PROTOCOL)
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Inżynierskie zespoły serwisowe zwykle nadzorują, obsługują lub świadczą techniczne usługi serwisowe w systemach produkcyjnych rozproszonych w odległych lokalizacjach, często w różnych krajach. Specyfika pracy takich zespołów wymaga posiadania efektywnego kosztowo, niezawodnego i elastycznego systemu komunikacji, jednocześnie kompatybilnego z istniejącymi systemami telefonicznymi. W artykule przedstawiono doświadczenia związane z praktycznym zastosowaniem przetwarzania w chmurze internetowej (Cloud Computing) i protokołu SIP (Session Initiation Protocol) do prowadzenia i zarządzania komunikacją głosową z inżynierskimi zespołami serwisowymi, metody szczególnie efektywnej kosztowo w przypadku jej stosowania w otoczeniu międzynarodowym. Zaprezentowane w artykule rozwiązania wykorzystujące protokół SIP: serwisy SIP, terminale SIP oraz sieci lokalne i globalne, przetestowane zostały między dwoma przykładowymi lokalizacjami, w relacji Polska (Szczecin) - Niemcy (Hamburg).(abstrakt autora)
EN
Members of engineering service teams and technical staff working abroad, in an international environment - which supervise, maintain or provide technical service for distributed manufacturing systems located in different locations (sometimes divided between two or more countries or distributed worldwide) need to have a cost effective, reliable and flexible voice communication system, compatible with existing telecommunication systems.(fragment of text)
Twórcy
  • Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Bibliografia
  • J. Cumming, SIP Market Overview - An analysis od SIP technology and the state of the SIP Market, Dataconnection, http://www.dataconnection.com, 19.7.2009.
  • CISCO, Overview of SIP, http://www.cisco.com, 19.7.2009.
  • ASTERIX - The Open Source Telephony Projects, http://www.asterisk.org, 19.7.2009.IETF Internet Engineering Task Force; RFC 2543 (1999) and RCF 3261 (2002); SIP: Session Initiation Protocol.
  • ConterPath Solutions, X-lite Softphone Software http://www.counterpath.com, 19.7.2009.
  • KPhone - SIP User Agent for Linux, http://sourceforge.net/projects/kphone, 19.7.2009.
  • LinPhone - Open Source SIP video-phone for Linux & Windows -http://www.linphone.org, 19.7.2009.
  • SJ Labs SJPhone for Windows, Linux, MAC and PDA: http://sjlabs.com/sjp.html, 19.7.2009.
  • CISCO, Linksys Phone Adapter with Router, www.cisco.com, 19.7.2009
  • CounterPath Solutions, X-lite Softphone Software, www.counterpath.com, 19.7.2009.
  • IPFON - SIP Service Provider, www.ipfon.pl, 19.7.2009.
  • OOKLA Speed Test Internet Service, www.speedtest.net, 19.7.2009.
  • OOKLA Ping Test Internet Service, www.pingtest.net, 19.7.2009.
  • Kessels J. Numion Your Speed v3.7, www.numion.com, 19.7.2009.
  • Visualware; Visualpulse: latency time test tool, http://www.visualpulse.com.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171261037

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.