PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 26 | 229--242
Tytuł artykułu

Gry komputerowe i video jako forma rozrywki młodych konsumentów i medium komunikacji marketingowej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Computer and Video Games as a Form of Entertainment of Young Consumers and Marketing Communication Medium.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W ciągu ostatnich 25 lat nastąpiły zmiany w zakresie konsumpcji mediów tradycyjnych (prasy, telewizji i radia) oraz spadek efektywności reklamy. W strategiach marketingowych wielu firm zmianom tym towarzyszył wzrost znaczenia dzieci i młodzieży, które stały się istotnym odbiorcą komunikatów promocyjnych. W efekcie przedsiębiorstwa, poszukując skutecznych środków komunikacji z młodym odbiorcą, zaczęły coraz częściej wykorzystywać gry komputerowe (wideo).(abstrakt oryginalny)
EN
Over the past 25 years there have been changes in consumption of traditional media (newspapers, television, radio) and decreasing effectiveness of advertising. Changes were accompanied by the rise of importance of children and young people in marketing strategies of many companies that have become an important recipient of promotional messages. As a result, companies looking for effective means of communication with young recipient became using more and more computer games (video).(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Bibliografia
  • Dzieci i pieniądze. Kieszonkowe nie poddaje się kryzysowi, http://www.ipsos.pl/kieszonkowedzieci-2010.
  • B. Kwarciak, Co trzeba wiedzieć o reklamie, Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999, s. 282.
  • B. Łaciak, Wizerunek dziecka w reklamie telewizyjnej, w: Dziecko we współczesnej kulturze medialnej, red. B. Łaciak, Instytut Spraw Publicznych, Warszawa 2003, s. 141-142.
  • Sytuacja gospodarstw domowych w 2010 roku, GUS, http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/PUBL_wz_sytuacja_gosp_dom_2010.pdf.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171262111

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.