PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 3 | 40--42
Tytuł artykułu

Nowa odsłona employer brandingu?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Ideę employer brandingu świat poznał prawie 16 lat temu, jednak w polskim biznesie termin ten zagościł stosunkowo niedawno. Środowiska niezwiązane z branżą HR bądź działami komunikacji wciąż często nie wiedzą, co tak naprawdę kryje się pod tym pojęciem. Tymczasem tradycyjny employer branding już odchodzi do lamusa, stopniowo wypierany przez employer branding 2.0. Skąd zatem czerpać wiedzę i inspiracje na temat innowacyjnych rozwiązań internetowych kreujących wizerunek pracodawcy z wyboru, by nie zostać w tyle? (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
40--42
Opis fizyczny
Twórcy
  • Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171262223

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.