PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2013 | nr 3 | 44--51
Tytuł artykułu

Środowisko akademickie w Second Life - grupy, kursy i programy akademickie

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W niniejszym artykule przedstawiony zostanie trójwymiarowy świat wirtualny Second Life jako środowisko działań akademickich. Sektor edukacyjny w Second Life jest nadal silny i aktywny mimo pewnego spadku popularności światów wirtualnych jako środowisk społecznościowych i biznesowych w ostatnich latach. W artykule opisane zostaną grupy członkowskie i tematyczne jako narzędzia współpracy akademickiej oraz warsztaty, kursy certyfikowane i programy akademickie organizowane w Second Life, których celem jest kształcenie kadry naukowo-dydaktycznej pracującej w środowiskach wirtualnych (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
44--51
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Goel L., Johnson N., Junglas I., Ives B., Predicting users' return to virtual worlds: a social perspective, "Information Systems Journal" 2013, nr 23.
  • Hinrichs R., Wankel Ch. (red.), Transforming Virtual World Learning (Cutting-Edge Technologies in Higher Education), Emerald Group Publishing, Bingley 2011.
  • Kemp J., Livingstone D., Bloomfield P., SLOODLE: Connecting VLE tools with emergent teaching practice in Second Life, "British Journal of Educational Technology" 2009, t. 40, nr 3.
  • Peachey, J. Gillen, D. Livingstone, S. Smith-Robbins (red.), Researching Learning in Virtual Worlds, Springer, UK 2010.
  • Wankel Ch., Kingsley J., Higher Education in Virtual Worlds: Teaching and Learning in Second Life, Emerald Group Publishing, Londyn 2009.
  • AVALON Project, http://avalon-project.ning.com/.
  • Certificate in Virtual Worlds at University of Washington, http://www.pce.uw.edu/certificates/virtual-worlds.html.
  • Education in Virtual Worlds - M.A. course at University of the West of England, http://courses.uwe.ac.uk/X19C62/20123.
  • Electronic Village Online, http://academics.smcvt.edu/cbauerramazani/TESOL/EVOL/portal.htm.
  • Maya Island presentation video, http://lancelot.adobeconnect. com/p2lyutfkvv4/.
  • McWeadon Workshops in Second Life, http://mcweadon. com/courses/McWeadon_Second_Life_courses.htm.
  • McWeadon, http://mcweadon.com/ lub http://mcweadon. com/site/index.php.
  • NC WeBIEE, https://sites.google.com/site/ncwebieeproject/ home .
  • Teaching and Learning in Virtual Worlds by Esme Qunhua, http://www.esmequnhua.blogspot.com/.
  • Teaching with Technology (MAT) Courses at Marlboro College,http://gradschool.marlboro.edu/academics/edtech/courses/.
  • TESOL CALL-IS Convention, http://www.call-is.org/info/.
  • TESOL International Association, http://www.tesol.org/.
  • Topol P. , SLOODLE, czyli e-learning 2 w 1, "e-mentor" 2012, nr 3 (45), http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/45/id/935.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171262349

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.