Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W opracowaniu scharakteryzowano możliwości platformy edukacyjnej Fronter jako systemu zarządzania wiedzą. Zaprezentowano jej poszczególne funkcjonalności wraz z opisem ich działania oraz propozycjami zastosowania. Przedstawiono również przykład wykorzystania platformy Fronter jako systemu zarządzania wiedzą na studiach prowadzonych w formule blended-learningu w Ośrodku Kształcenia na Odległość Politechniki Warszawskiej - OKNO PW. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Galwas B., Plebańska M., Kopciał P., Rola platform edukacyjnych w stacjonarnym modelu kształcenia studiów inżynierskich, Wydawnictwo PJWSTK, Warszawa 2010.
- Plebańska P., Kopciał P., Portal edukacyjny: funkcje i narzędzia, podręcznik multimedialny, Wydawnictwo OKNO PW, Warszawa 2010.
- Plebańska M., E-learning. Tajniki edukacji na odległość, C.H. Beck, Warszawa 2011.
- Fronter, www.fronter.com.
- Fronter - otwarta platforma edukacyjna, http://fronter.info/ downloads/Fronter_Brochure_PL_lowres.pdf.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171262937