Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Tourist Accommodation Facilities and Natural Values, Being the Determinants of the Customer Profile of the Tourist Product in the Example of the Żywiec National Park
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest wskazanie zależności pomiędzy charakterystyką oferty turystycznej (stroną podażową) a typem klienta reprezentującego stronę popytu turystycznego. Strona podaży turystycznej zostanie rozpoznana w oparciu o wskaźniki zagospodarowania turystycznego. Zakłada się, że wyposażenie turystyczne oferowane na teranie parku krajobrazowego wpływa na rodzaj i strukturę turystów, którzy wybierają go na miejsce wypoczynku(fragment tekstu)
The article attempts to determine the type of the visitor of the Żywiec National Park, based both on surveys and parametrization of the tourist infrastructure of the said area. The tourist development and natural-cultural values of the National Park were widely presented. The analysis of the empirical material suggests the relation between the offer of the Park and the type of the visitor who is "a demand part‟ of the tourist services. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
369--380
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Śląski w Katowicach
autor
- Uniwersytet Śląski w Katowicach
Bibliografia
- S. Figiel, U. Janicka-Krzywda, P. Krzywda, W.W. Wiśniewski, Beskid Żywiecki - Przewodnik, 2006
- www.2007.przyroda.katowice.pl/zywiecki_park_krajobrazowy.html.
- S. Pytel, S. Sitek, Analiza podobieństw gmin turystycznych południowej części woj. śląskiego,
- Gospodarka turystyczna w regionie, Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca, red. A. Rapacz, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2011
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171263031