PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 105 Europejska przestrzeń komunikacji elektronicznej. T. 2 | 605--614
Tytuł artykułu

Aktywność najlepszych polskich uczelni wyższych w serwisie społecznościowym Facebook

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Activity of the Best Polish Universities in the Facebook
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Polskie uczelnie wyższe zarówno państwowe, jaki i prywatne coraz częściej podejmują działania marketingowe w social mediach. Istnienie w mediach społecznościowych traktują jako najlepszy sposób nawiązania nieformalnego kontaktu ze swoimi studentami oraz kandydatami na studia, a tym samym skuteczny rodzaj promocji wśród młodych ludzi. Celem artykułu jest ukazanie stanowiska studentów, a także najlepszych polskich uczelni akademickich w sprawie podejmowania działań w mediach społecznościowych przez szkoły wyższe. W artykule dokonano analizy i oceny aktywności najlepszych polskich uczelni na portalach społecznościowych, a w szczególności na najpopularniejszym z nich - Facebooku (FB).(fragment tekstu)
EN
Increasingly, colleges and universities are trying to exploit the potential of social media to strengthen its position in the education market. The presence in the social media they treat as the best way to establish informal contact with their students and candidates for the study, and thus effective type of promotion among young people. The paper presents a analysis and evaluation of the best Polish university activity on social networks, in particular the most popular of them - Facebook.(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Gdański
Bibliografia
  • Buchnowska D.: Próba oceny aktywności polskich uczelni w serwisach społecznościowych, w: Systemy wspomagania organizacji SWO 2012, red. T. Porębska-Miąc, H. Sroka, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice 2012.
  • Buchnowska D.: Polskie uczelnie wyższe w serwisach społecznościowych, w: Gospodarka elektroniczna. Wyzwania rozwojowe, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 703, Ekonomiczne Problemy Usług nr 88, WNUS, Szczecin 2012.
  • Business.com's, 2009 B2B Social Media Benchmarking Study.
  • Grzegorczyk M.: Identyfikacja i kształtowanie aktywności użytkowników systemu Facebook w relacjach z uczelniami w świetle badań własnych, w: Gospodarka elektroniczna. Wyzwania rozwojowe, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 703, Ekonomiczne Problemy Usług nr 88, WNUS, Szczecin 2012.
  • Wilson S.: Social Media and Small Business Marketing, University Business Prin- ting&Press, USA 2010.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171263079

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.