Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Quick Response Code In Marketing Communication
Języki publikacji
Abstrakty
Podstawą efektywnego prowadzenia firmy jest wymiana różnego rodzaju informacji z klientami, partnerami i dostawcami. Mnogość dostępnych mediów, różny stopień trudności ich wykorzystania oraz różna moc sprawcza i prawna prowadzonej za ich pośrednictwem komunikacji powodują, że współczesnym przedsiębiorstwom coraz trudniej jest panować nad skutecznym dostarczaniem i odbieraniem informacji. Wydaje się, że panaceum na te problemy może okazać się połączenie działań tradycyjnych z QR code1 oraz z marketingiem mobilnym.(fragment tekstu)
Quick Response codes are fast becoming a powerful force in marketing communication, acting as a connector between the physical world, mobile network and the Inter-net. There are plenty of creative ideas for how businesses, non-profits and municipalities can use QR codes and communicate themselves better to their stakeholders.(original abstract)
Rocznik
Strony
34--43
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Politechnika Gdańska
Bibliografia
- Aż 55% polskich Internautów korzysta z mobilnego Internetu - to więcej niż w Wielkiej Brytanii i USA (brak autora), w: Ericsson Sp. z o.o. 23.11.2011.http://media.ericsson.pl/pr/198867/az-55-polskich-internautow-korzysta -z-mobil nego-internetu-to-wiecej-niz-w-wielkiej-brytanii-i-usa.
- Cristallo M., 10 Reasons to Include Mobile Marketing in Your Budget, w: Business Management Articles, dostęp 27.12.2011, http://marketing.bestmanagement arti-cles.com/a-36676-10-reasons-to-include-mobile-marketing-in-your-budget.aspx.
- Davenport T., Beck J., Getting the Attention You Need, "Harvard Business Review" 2000, Vol. 78 (5).
- Denso Wave, http://www.denso-wave.com/qrcode/index-e.html.
- Global mobile statistics 2011: all quality mobile marketing research, mobile Web stats, subscribers, ad revenue, usage, trends (brak autora), w: mobiThinking.com, listopad 2011, http://mobithinking.com/mobile-marketing-tools/latest-mobile-stats.
- Godin S., Permission Marketing, Simon & Schuster, New York 1999.
- IDC: światowy rynek smartfonów 2011-2015 (brak autora), w: Telepolis.pl, 10.06.2011, http://www.telepolis.pl/news.php?id=21866.
- Informacje o kodzie kreskowym, http://www.qrcode.pl/index.php.
- International Organization for Standardization, http://www.iso.org/iso/catalogue_ detail?csnumber=43655.
- Miller B.A., Bisdikian C., Uwolnij się od kabli. Bluetooth, Helion, Gliwice 2003.
- MMA Updates Definition of Mobile Marketing (brak autora), w: Mobile Marketing Association, 27.12.2011, http://mmaglobal.com/news/mma-updates-definition-mobile-marketing.
- Pakulski M., Ring M., Polski rynek mobilny, w: Raport Mobile 2011, red. D. Błaszczykiewicz, Internet Standard, maj 2011.
- Pousttchi K., Wiedemann D.G., A Contribution to Theory Building for Mobile Marketing: Categorizing Mobile Marketing Campaigns through Case Study Re-search, published in: International Conference on Mobile Business (ICMB), Co-penhagen/Denmark, July 2006.
- QRCodeLike, http://www.qrcodelike.com.
- Raport o stanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce w 2010 roku (brak autora) Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Warszawa, czerwiec 2011.
- Rok 2011 należy do smartfonów - wynika z raportu MEC. Kalitero PR (brak auto-ra), Informacje PR, http://www.informacjepr.pl/artykul/rok-2011-nale%C5%BCy-do-smartfon%C3%B3w-wynika -z-raportu-mec.
- Szewczyk Ł., 55% polskich internautów korzysta z mobilnego Internetu, w: Me-dia2.pl, 23.11.2011, http://media2.pl/telekomunikacja/86149-55-proc.-polskich-internautow-korzysta-z-m obilnego-Internetu.html.
- Wasserman T., Google: Click-Through Rates Fell in 2010, w: MashableBusiness.com, 19.08.2011, http://mashable.com/2011/08/19/google-click-through-rates-fell-in-2010-study.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171263351