PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 20 Nowoczesne koncepcje zarządzania, finansów, marketingu w teorii i praktyce jako odpowiedź na zmiany zachodzące w otoczeniu organizacji | 91--99
Tytuł artykułu

Media społecznościowe w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Social Media in Marketing Communication
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Społecznościowe media to przeważnie wirtualne miejsca, w których użytkownicy o podobnych zainteresowaniach mogą się spotykać i wymieniać komentarzami, opiniami i przemyśleniami. Do takich miejsc należą społeczności sieciowe, takie jak Facebook, NK, MySpace, LinkedIn i wiele, wiele innych,markowe strony internetowe, np. Amazon, eBay, Allegro, czy korporacyjne strony takich przedsiębiorstw jak IMB, Cisco, Oracle, Sun Microsystems. Społecznościowa sieć to nowy świat mediów tworzonych bezpłatnie zarówno przez użytkowników, jak i przedsiębiorstwa(fragment tekstu)
EN
Growing popularity of Internet societies and social media forces a change of perspective in regard to marketing communication. In this paper, author presents a short summary of possible applications of social media available to companies, along with steps that can be taken to use aforementioned media in marketing communication(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Bibliografia
  • A. Henderson, R. Bowley, Authentic dialogue? The role of "friendship" in a social media recruitment campaign, "Journal of Communication Management" 2010, Vol. 14, No. 3, www.emeraldinsight.com/1363-254X.htm (26.05.2011).
  • R. Da Silva, S. Syed Alwi, Online brand attributes and online corporate brand images, "European Journal of Marketing" 2008, Vol. 42, No. 9/10, s. 1041, www.emeraldinsight.com/ 0309-0566.htm (26.05.2011)
  • C. Shepherd, Does social media have a place in workplace learning?, "Strategic Direction" 2011, Vol. 27, No. 2, http://www.emeraldinsight.com/journals.htm?issn=0258-0543& volume=27&issue=2&articleid=1901965&show=html (26.05.2011).
  • https://secure3.verticali.net/pg-connection-portal/ctx/noauth/PortalHome.do (26.05.2011).
  • http://www.linkedin.com/ (28.05.2011).
  • http://www.facebook.com/ (28.05.2011).
  • http://www.youtube.com/ (28.05.2011).
  • http://www.myspace.com/ (28.05.2011).
  • L. Weber, Marketing to the Social Web - How Digital Customer Communities Build Your Business, 2nd ed., John Wiley & Sons, Inc., Hoboken 2009, s. 66-67.
  • S. Toral, M. Rocío Martínez-Torres, F. Barrero, F. Cortés, An empirical study of the driving forces behind online communities, Internet Research 2009, Vol. 19, No. 4, s. 380,
  • www.emeraldinsight.com/1066-2243.htm (28.05.2011).
  • http://www.canadiangardening.com/przykład społeczności internetowej zbudowanej wokół czasopisma "Canadian Gardening Magazine" (29.05.2011).
  • J. Tang, H. Yang, Emergent user roles and perceived requirements in a social-oriented community, "Library Review" 2006, Vol. 55, No. 8, s. 508-509, dostępne na www.emeraldinsight. com/0024-2535.htm, (29.05.20110
  • http://pl.tripadvisor.com, strona porównująca hotele, restauracje, puby itp. (29.05.2011).
  • http://nk.pl/ (29.05.2011).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171263391

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.