PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 4/3 | 209--218
Tytuł artykułu

Systemy informatyczne biznesu a proces restrukturyzacji

Autorzy
Warianty tytułu
Business Information Systems and Restructuring
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono wyniki badań empirycznych (analiza przypadku) na temat systemów CRM oraz ich zaplecza informatycznego funkcjonujących w polskich przedsiębiorstwach. Wyniki te pokazują, że pełna zgodność strategii wdrożenia systemu CRM orz strategii ogólnej przedsiębiorstwa jest warunkiem koniecznym udanego wdrożenia. (abstrakt oryginalny)
EN
Article present results of empirical research (case study) about systems CRM and in polish enterprises and information back office These results show, that full correspondence of strategy of accustoming CRM systems and enterprise strategy is condition of successful implementation of CRM. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
209--218
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bibliografia
  • Chauvet A. (1999), Metody zarządzania. Przewodnik, Poltext, Poznań.
  • Dobiegała-Korona B. (2002), Wartość przedsiębiorstwa a wartość klienta, [w:] Przedsiębiorstwo przyszłości, Wizja strategiczna, W. Grudzewski, I. Hejduk (red,), Diffin, Warszawa.
  • Dolińska M. (2003), Projektowanie systemów informacyjnych. Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa.
  • Dziuba D.T. (2000), Infrastruktura informacyjna przedsiębiorstwa w warunkach technologii pracy zdalnej, [w:] Procesy i systemy informacyjne w środowisku wirtualnym, J. Oleński (red.), Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Warszawa.
  • Flakiewicz W. (2002), Systemy informacyjne w zarządzaniu, CH. Beck, Warszawa.
  • Januszewski A.(2008), Funkcjonalność informatycznych systemów zarządzania, t. 1, WN PWN, Warszawa.
  • Kisielnicki J., Sroka H. (2001), Systemy informacyjne biznesu. Informatyka dla zarządzania. Metody projektowania i wdrażania systemów, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa.
  • Kopaliński W. (1985), Słownik wyrazów obcych i zwrotów obcojęzycznych, wyd. 15, Wiedza Powszechna, Warszawa.
  • Nowicki A. (1999), Strategia doskonalenia systemu informacyjnego w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171263563

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.