PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 24 | 185--198
Tytuł artykułu

Działania marketingowe polskich przedsiębiorstw świadczących usługi zagospodarowujące czas wolny

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing Activity of Polish Enterprises Providing Leisure-time Services
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono wyniki badań bezpośrednich przeprowadzonych w ramach projektu badawczego własnego autorki nr NN112 257239 finansowanego przez MNiSW pt. Rynek usług zagospodarowujących czas wolny w Polsce w perspektywie roku 2025. Badania techniką wywiadu pogłębionego przeprowadzono w grudniu 2011 r. wśród 50 osób zarządzających przedsiębiorstwami świadczącymi usługi zagospodarowujące czas wolny. Są to przedsiębiorstwa oferujące usługi gastronomiczne, hotelarskie, w zakresie kultury, aktywnej rozrywki i rekreacji.W artykule omówiono profil działalności przedsiębiorstw zagospodarowujących czas wolny, zakres świadczonych usług, sposoby komunikacji z klientami, znaczenie ceny i personelu w działalności marketingowej.(oryginalny abstrakt)
EN
The paper presents the results of the field research conducted under the author's research project no. NN112 257239 financed by the Ministry of Science and Higher Education The leisuretime services market in Poland towards 2025. In 2011 in-depth interviews were carried out with 50 managers from leisure-time service providers. They were the enterprises providing services in the area of culture, recreation and entertainment, including restaurants and hotels. The paper discusses the profiles of these enterprises, the range of services, customer communication, price setting methods, staff and the ways of making their offer available to customers.(abstract original )
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Bibliografia
  • M. Bombol,Czas wolny jako kategoria diagnostyczna procesów rozwoju społeczno-gospodarczego,Oficyna Wyd. SGH, Warszawa 2008, s. 114-115.
  • M. Milewska, A. Prączko, A. Stasiak, Podstawy gastronomii, PWE, Warszawa 2010, s. 57.
  • B. Mikuta, B. Sawicka, M. Świątkowska, Usługi hotelarsko-turystyczne, Format-AB, Warszawa 2007, s. 15.
  • J.W. Wiktor, Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2006, s. 10.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171263947

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.