PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 84 Popyt turystyczny: konsumpcja-segmentacja-rynki | 461--469
Tytuł artykułu

Popyt na usługi tradycyjnych biur podróży a jakość obsługi klienta na przykładzie lubelskiego rynku biur podróży

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Demand for Services of the Traditional Travel Agents and Quality of Customer Service on the Example of Lublin's Travels Agent
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem niniejszego artykułu jest z jednej strony wskazanie czynników, na które zwracają uwagę turyści, wykupując wczasy w biurach podróży, a drugiej strony - ocena jakości funkcjonalnej lubelskich biur podróży. Badania przeprowadzono metodą sondażu diagnostycznego przy wykorzystaniu techniki ankiety bezpośredniej oraz metodą "tajemniczy klient".(fragment tekstu)
EN
The article presents the characteristics of the factors that draw attention to the tourists buying holidays in the traditional travel agencies. There have also been assessing the quality of customer service by employees of travel agencies in Lublin. There were evaluated such elements as: employee courtesy, employee knowledge on sold offer, the ability to ask open questions and personal attention to clients, as well as the ability to solve unusual problems of customer. While research has benefited from the diagnostic survey method and the method of mystery shopping(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Bibliografia
  • A. Konieczna-Domańska, Biura podróży na rynku turystycznym, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008, s. 9.
  • R. Ziółkowski, Porównanie usług internetowych w branży hotelarskiej w Polsce i Grecji,
  • M. Jalinik, Innowacje w rozwoju turystyki, Wydawnictwo Politechniki Białostockiej, Białystok 2008, s. 411
  • W. Martin, Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach, Wyd. Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych, Kraków 2006, s. 56.
  • B. Sawicki, A. Mazurek-Kusiak, Agroturystyka w teorii i praktyce, UP, Lublin 2010, s. 157-158.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171264709

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.