PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 84 Popyt turystyczny: konsumpcja-segmentacja-rynki | 647--658
Tytuł artykułu

Popyt produktu incentive w Polsce - studium przypadku

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Demand on the Incentive Product in Poland
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Polska stanowi atrakcyjne miejsce dla uczestników biznesowego ruchu turystycznego, przyciąga wielu kontrahentów i inwestorów zarówno krajowych, jak i z zagranicy. Krajowe imprezy biznesowe wyjazdowe oraz przyjazdy do Polski są przedmiotem zainteresowania licznych przedsiębiorców. Wygórowane wymogi dotyczące tych imprez w znacznej mierze przyczyniają się do rozwoju stosownej infrastruktury miast - powstają centra biznesowe, hotele o najwyższym standardzie, centra wystawiennicze, w których organizowane są targi, pokazy czy prezentacje(fragment tekstu)
EN
Along with development of the incentive tourism in Poland, the new tourist product has appeared. Its‟ target and message were far from mass tourism events, its‟ pro-grams were free from outlines and restriction, therefore were unique and diverse. Incentive events turned out to be very complex tourist products, used as tool in social engineering. The formats of incentive products, which are mostly demanded on Polish market, are the ones with highly unique elements in the programme. In case of incentive tourism there are not constant trends for implementing these programmes in the same countries. What can be observed are fads, which in any other sector of tourism do not have such a strong influence on consumers‟ behaviour, as they have in incentive events.(original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki w Warszawie
Bibliografia
  • problemy i rozwiązania, Monografia pokonferencyjna, Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna, Warszawa 2009, s.5
  • Nowy incentive w Polsce, red. A. Świątecki, ELECT, Warszawa 2006, s. 11.
  • I. Jędrzejczyk, Nowoczesny biznes turystyczny, PWN, Warszawa 2001, s. 48.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171264877

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.