PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | R. 10, nr 4, cz. 1 | 471--481
Tytuł artykułu

Czynniki generujące zmiany w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Change Generating Criteria in Companies Competitive Raising
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W niniejszej publikacji autorzy zaprezentowali podstawowe grupy czynników generujących zmiany w podnoszeniu konkurencyjności podmiotów gospodarczych. Uwzględniono przy tym trzy kluczowe obiekty, które mają wpływ na kreowanie czynników generujących zmiany. Są to z jednej strony dostawcy, następnie firma i realizowane przez nią procesy oraz klienci. (abstrakt oryginalny)
EN
The main aspect of this paper is to present basic groups of the change generating criteria in companies competitive raising. Authors used three main groups of the objects creating this change generating criteria, which are: suppliers, companies and their processes, as well as, customers. (original abstract)
Rocznik
Strony
471--481
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Gdańska
  • Politechnika Gdańska
Bibliografia
  • Bełz G., (2006), Przeprowadzanie zmian w okresie konwergencji rynków, w: Skalik J. (red.) Zmiana warunkiem sukcesu. Dynamika zmian w organizacji - ewolucja czy rewolucja, Wyd. Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław.
  • Bieńkowska A., Kral Z., Zabłocka-Kluczka A. (2006), Wprowadzenie zmian organizacyjnych w kontekście przezwyciężania zjawisk kryzysowych w organizacji, w: Skalik J. (red.) Zmiana warunkiem sukcesu. Dynamika zmian w organizacji - ewolucja czy rewolucja, Wyd. Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław.
  • Czerska J.(2009), Doskonalenie strumienia wartości, Difin, Warszawa
  • Dahlgaard J., Kristansen K., Kanji G. (2002), Podstawy zarządzania jakością, Wyd. PWN, Warszawa.
  • Hamrol A.(2005), Zarządzanie jakością z przykładami, Wyd. PWN, Warszawa.
  • Harward Business Essentials, (2003), Zarządzanie zmianą i okresem przejściowym, MT Biznes, Warszawa.
  • Majchrzak J. (2002), Zarządzanie zmianami w przedsiębiorstwie, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań.
  • Pacholski L., Malinowski B., Niedźwiedź Sz. (2011), Procesowe strukturalne i kooperacyjne aspekty innowacyjności organizacyjnych przedsiębiorstw, Wyd. Politechniki Poznańskiej, Poznań.
  • Szołtysek K. (2005), Koncepcja Total Quality Management, w: Ładoński W., Szołtysek K. (red.), Zarządzanie jakością cz.1. Systemy jakości w organizacji, Wyd. Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171265011

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.