PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 23 | 481--492
Tytuł artykułu

Zastosowanie sprzedaży osobistej w gminie

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Use of Personal Selling in Local Community
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono róŜne podejścia do interpretacji sprzedaŜy osobistej jako instrumentu promocji oraz wskazano na te jej aspekty, które moŜna wykorzystać w działalności promocyjnej jednostek samorządu terytorialnego (w szczególności gmin). Ponadto zaprezentowano wyniki badań dotyczących zastosowania sprzedaŜy osobistej w komunikacji marketingowej gmin województwa podkarpackiego.(abstrakt oryginalny)
EN
The paper presents various approaches to the personal selling as an promotion instrument and identifies those aspects that can be used in promotional activities of local governments (especially municipalities). Additionally, it presents the results of research on the use of personal selling in marketing communications in local communities in Podkarpackie voivodeship.(original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Bibliografia
  • Ph. Kotler, G. Armstrong, J. Saunders, V. Wong, Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002, s. 824.
  • Ph. Kotler, Ch. Asplund, I. Rein, D. Haider, Marketing Places Europe. Attracting Investments, Industries, Residents and Visitors to European Cities, Communities, Regions and Nations, Prentice Hall, Pearson Education Limited, 1999, s. 171.
  • F. Brassington, S. Pettitt, Principles of Marketing, Financial Times Pitman Publishing, London 1997, za: J. Blythe, Komunikacja marketingowa, PWE, Warszawa 2002, s. 261-262.
  • L. Garbarski, I. Rutkowski, W. Wrzosek, Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2001, s. 529.
  • J. Pietrzak, Komunikacja personalna, w: Komunikacja marketingowa, red. M. Rydel, Ośrodek Doradzania i Doskonalenia Kadr, Gdańsk 2001, s. 205.
  • T. Domański, P. Kowalski, Marketing dla menedżerów, PWN, Warszawa-Łódź 1998, s. 262.
  • K. Przybyłowski, S.W. Hartley, R.A. Kerin, W. Rudelius, Marketing, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998, s. 468, 534.
  • B. Żurawik, W. Żurawik, Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 1996, s. 373.
  • J.W. Wiktor, Promocja..., s. 129.
  • H. Meffert, Marketing. Grundlagen der Absatzpolitik, Gabler, Wiesbaden 1986, s. 482, za: Podstawy marketingu, red. J. Altkorn, Instytut Marketingu, Kraków 2001, s. 329-330.
  • E. Crane, Marketing Communications. A Behavioral Approach to Men, Messages, and Media, John Wiley&Sons, Inc, New York, cop. 1965, s. 198-199.
  • D. Jobber, G. Lancaster, Selling and Sales Management, Pearson Education Ltd, Harlow, England 2006, s. 4-10; K. Przybyłowski i in., Marketing...., s. 540.
  • W.G. Zikmund, M. D'Amico, Marketing, West, St. Paul MN 1995, za: J. Blythe, Komunikacja..., s. 262.
  • Z. Mazur, J. Zieziula, Marketing w administracji publicznej, Wyd. Wyższej Szkoły Biznesu - National-Louis University, Nowy Sącz 1999, s. 214.
  • A. Limański, I. Drabik, Marketing w organizacjach non profit, Difin, Warszawa 2007, s. 216.
  • B. Iwankiewicz-Rak, Marketing organizacji niedochodowych. Wybrane problemy adaptacji w warunkach polskich, Wyd. Akademii Ekonomicznej, Wrocław 1997, s. 125.
  • M. Krzyżanowska, Marketing usług organizacji niekomercyjnych, Wyd. WyŜszej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego, Warszawa 2000, s. 116.
  • Ph. Kotler i in., Marketing Places..., s. 171.
  • B. Iwankiewicz-Rak, Marketing..., s. 125.
  • A. Limański, I. Drabik, Marketing..., s. 216.
  • A. Szromnik, Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku, Wolters Kulwer Polska, Kraków 2007, s. 209.
  • E. Glińska, S. Gromadzki, Instrumenty kształtowania wizerunku gminy na przykładzie miasta Zambrów i gminy wiejskiej Mały Płock, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 438, Wyd. Naukowe Uniwersytet Szczecińskiego, Szczecin 2006, s. 521.
  • A. Szromnik, Marketing terytorialny..., s. 209; A. Szromnik, Marketingowa koncepcja stymulacji inwestycji zagranicznych w miastach i regionach, "Samorząd Terytorialny" 1999, nr 1-2,s. 70.
  • ---
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171265709

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.