PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 87 Gospodarka elektroniczna: wyzwania rozwojowe. T. 1 | 594--602
Tytuł artykułu

Innowacje w bankowości elektronicznej w Stanach Zjednoczonych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
E-Banking Innovations in the United States
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Bankowość elektroniczna oferowana jest klientom za pomocą różnych kanałów komunikacji, wśród których wyróżnić można bankowość samoobsługową, telefoniczną, mobilną, telewizyjną, komputerową i internetową. Stany Zjednoczone odgrywają znaczącą rolę w rozwoju wszystkich powyższych kategorii bankowości elektronicznej. Innowacją, która szczególnie szybko zyskała uznanie amerykańskich klientów, jest bankowość internetowa.(fragment tekstu)
EN
E-banking represents a variety of new effective delivery channels for banking products and services such as: self-banking, phone banking, mobile banking, TVbanking, PC-banking and Internet banking. Online banking has been regarded as the most important way to reduce cost and maintain or enhance services for consumers. Internet banking has grown rapidly in the United States and has become one of the most popular innovations adopted by customers.(original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Bibliografia
  • Chodyła K., Chmielewska E.J., Wykorzystanie internetu w bankowości, "Parkiet" 2000, nr 1520.
  • Cronin M.J., Banking and Finance on the Internet, John Wiley and Sons, Nowy Jork 1997.
  • Dinesh T.C., What the Future of Online Banking Authentication Could Be, www.infosys.com.
  • FindingDulcinea Staff, On This Day, First Automatic Teller Machine in US Opened, www.findingdulcinea.com.
  • Freed L. U.S. ForeSee Results. 2011 Online Banking Study, www.foreseeresults.com.
  • Furst K., Lang W., Nolle D., Internet banking in the U.S., landscape, prospects, industry implications, www.occ.treas.gov
  • Grzechnik J., Bankowość internetowa, Internetowe Centrum Promocji, Gdańsk 2000.
  • Grzywacz J., Podstawy bankowości, Difin, Warszawa 2006.
  • Kolodinsky J., Hogarth J., Hilgert M., The adoption of electronic banking technologies by US consumers, "The International Journal of Bank Marketing" 2004, Vol. 22.
  • Liuhto K., Luštšik O., Sõrg M. i in., Organizational and sectoral changes in transition banking, Estonian experience, w: Dynamics around and within organizations, red. M. Vadi, R. Vedina, "Trames" 2007, Vol. 11.
  • Polasik M., Bankowość elektroniczna. Istota - stan - perspektywy, CeDeWu, Warszawa 2009.
  • Przegląd Finansowy Bankier.pl, 16 grudnia 2007, nr 4.
  • Robbins E., Consumer Attitudes and the Adoption of e-Banking, "The RMA Journal" 2010, Vol. 92.
  • Rock W., Hira T., Loibl C., The Use of the Internet as the Source of Financial Information by Households in the United States, A National Survey, "International Journal of Management" 2010, Vol. 27.
  • Vats A., The Next Wave in Internet Banking, www.infosys.com
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171266559

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.