PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2012 | nr 1 | 48--52
Tytuł artykułu

E-learning w nauczaniu rachunkowości - wyniki badań ankietowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W opracowaniu przedstawiono wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród studentów I i III roku studiów I stopnia Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, studiujących na różnych kierunkach i w różnych formach. Celem badań było skonfrontowanie z rzeczywistością oczekiwań i obaw studentów związanych z prowadzeniem zajęć w formie e-learningowej z przedmiotów Rachunkowość międzynarodowa i Rachunkowość bankowa, jak również poznanie ich opinii na temat korzyści i trudności związanych z tą formą nauczania (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
48--52
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Bibliografia
  • Adamczewski P., Z praktyki e-learningu na platformie Moodle, "e-mentor" 2008, nr 4, s. 20, http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/26/id/570, [20.11.2011].
  • Betlej P., E-learning w organizacji zajęć i opinii studentów - studium przypadku, "e-mentor" 2009, nr 1 (28), http://www.e mentor.edu.pl/artykul/index/numer/28/id/615, [18.10.2011].
  • Drzewińska A., Król D., Wilkin M., Zając J., Raport z badania potrzeb w zakresie kształcenia na odległość, COME UW, Warszawa 2008.
  • Kasperowicz A., E-learning w dydaktyce rachunkowości, [w:] B. Gierusz, P. Lech (red.), Kluczowe problemy teorii i praktyki rachunkowości, Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, t. II, Sopot 2011, s. 387, 392.
  • Kierzek M., Tyburski M., Badanie potrzeb i oczekiwań studentów i pracowników w kontekście rozwoju e-edukacji w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, "e-mentor" 2005, nr 1 (8), http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/ 8/id/113, [15.10.2011].
  • Klimczak K.M., Narzędzia interaktywne - od quizów po warsztaty. Doświadczenia wykładowcy i opinie studentów, "e-mentor" 2008, nr 4 (26), http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/26/id/571, [10.06.2011].
  • Kula I. , Plebańska M., Ocena efektywności dydaktycznej e-nauczania w opinii studentów, [w:] M. Dąbrowski, M. Zając (red.), Koncepcje i praktyka e-edukacji, Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Warszawa 2011, s. 97, www.e-edukacja.net/siodma/ referaty/Sesja_2b_4.pdf, [21.10.2011].
  • Lubina E., Wdrażanie e-learningu w szkołach wyższych w świetle potrzeb i zainteresowań studentów, [w:] M. :] M. Dąbrowski, M. Zając (red.), Koncepcje i praktyka e-edukacji, Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Warszawa 2011, s. 36.
  • Nogieć J., Funkcjonalności platformy Moodle w świetle opinii studentów Wyższych Szkół Bankowych w Polsce, "e-mentor" 2010, nr 1 (33), http://www.e-mentor.edu.pl/_pdf/ementor33.pdf, [20.10.2011].
  • Wilkin M., E-nauczanie dla wielu czy dla nielicznych, [w:] M. Dąbrowski, M. Zając (red.), E-edukacja - analiza dokonań i perspektyw rozwoju, Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Warszawa 2009, http://www.e-edukacja.net/piata/ referaty/sesja_IIa/07_e-edukacja.pdf, s. 30 i 32, [18.10.2011].
  • Zieniuk P., Wykorzystanie e-learningu w nauczaniu rachunkowości zarządczej, [w:] A. Gospodarowicz (red.), Dydaktyka finansów na kierunku finanse i rachunkowość, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2011, s. 136.
  • ---
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171267107

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.