PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2012 | nr 1 | 53--43
Tytuł artykułu

Interaktywne wspomaganie nauczania. Wirtualna Fizyka - innowacyjne rozwiązanie w edukacji

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Niniejsze opracowanie zawiera informacje na temat innowacyjnego projektu "Wirtualna Fizyka - Wiedza Prawdziwa", realizowanego przez Uczelniane Centrum Kształcenia na Odległość Politechniki Koszalińskiej. Celem projektu jest dokonanie zmian w podejściu do nauczania fizyki w szkołach ponadgimnazjalnych poprzez opracowanie, produkcję i wdrożenie innowacyjnego programu nauczania z wykorzystaniem edukacyjnych gier wideo. Projekt ma także zwiększyć zainteresowanie uczniów szkół średnich fizyką, aby mogli osiągnąć taki poziom wiedzy i umiejętności, który umożliwi im kontynuację kształcenia na kierunkach technicznych i przyrodniczych. Skierowany jest do nauczycieli i uczniów szkół ponadgimnazjalnych w województwie zachodniopomorskim i lubuskim1.(abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
53--43
Opis fizyczny
Bibliografia
  • E-Doświadczenia w fizyce, Raport z badań uczniów, http://e-doswiadczenia.mif.pg.gda.pl/raporty-pl, [10.11.2011].
  • http://www. studianet.pl/.
  • Pietras E., Rydygier E., Społeczeństwo analfabetów fizycznych. O psychospołecznych aspektach obniżania prestiżu fizyki i fizyków, Referat na sesję Nauczanie i Dydaktyka Fizyki XL Jubileuszowego Zjazdu Fizyków Polskich, Kraków 2009, http://www.ptf.agh.edu.pl/XLzjazd/ doc/BoA.pdf, [10.11.2011].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171267109

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.