Czasopismo
Tytuł artykułu
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Niniejsze opracowanie zawiera informacje na temat innowacyjnego projektu "Wirtualna Fizyka - Wiedza Prawdziwa", realizowanego przez Uczelniane Centrum Kształcenia na Odległość Politechniki Koszalińskiej. Celem projektu jest dokonanie zmian w podejściu do nauczania fizyki w szkołach ponadgimnazjalnych poprzez opracowanie, produkcję i wdrożenie innowacyjnego programu nauczania z wykorzystaniem edukacyjnych gier wideo. Projekt ma także zwiększyć zainteresowanie uczniów szkół średnich fizyką, aby mogli osiągnąć taki poziom wiedzy i umiejętności, który umożliwi im kontynuację kształcenia na kierunkach technicznych i przyrodniczych. Skierowany jest do nauczycieli i uczniów szkół ponadgimnazjalnych w województwie zachodniopomorskim i lubuskim1.(abstrakt oryginalny)
Twórcy
Bibliografia
- E-Doświadczenia w fizyce, Raport z badań uczniów, http://e-doswiadczenia.mif.pg.gda.pl/raporty-pl, [10.11.2011].
- http://www. studianet.pl/.
- Pietras E., Rydygier E., Społeczeństwo analfabetów fizycznych. O psychospołecznych aspektach obniżania prestiżu fizyki i fizyków, Referat na sesję Nauczanie i Dydaktyka Fizyki XL Jubileuszowego Zjazdu Fizyków Polskich, Kraków 2009, http://www.ptf.agh.edu.pl/XLzjazd/ doc/BoA.pdf, [10.11.2011].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171267109