PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 151 La société de l'information : perspective européenne et globale : les usages et les risques d'Internet pour les citoyens et les consommateurs | 192--205
Tytuł artykułu

Les sources d'information sur l'offre de produits sur internet pour le e-consommateur Europeen. Resultats de recherché

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
FR
Abstrakty
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Université d'Economie de Katowice, Pologne
Bibliografia
  • Jaciow M., Wolny R.: Polski e-konsument. Typologia, zachowania. Helion, Gliwice 2011.
  • Jaciow M., Wolny R., Stolecka-Makowska A.: E-consumer in Europe - a Comparative Analysis of Behaviours. Onepress, Gliwice 2013.
  • Karcz K.: Komunikacja międzykulturowa w integrującej się Europie - aspekty metodyczne, wyniki badań. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2004.
  • Kolny B., Kucia M., Stolecka A.: Produkty i marki w opinii e-konsumentów. Helion, Gliwice 2011.
  • www.epp.eurostat.ec.europa.eu/statistics_explained/index.php/Information_society_ statistics/pl.
  • www.hotdesign.com/marketing/using-online-search-statistics.
  • www.nielsen.com/us/en/newswire/2011/how-social-media-impacts-brand-marketing. html.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171267385

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.