Czasopismo
2013
|
nr 151 La société de l'information : perspective européenne et globale : les usages et les risques d'Internet pour les citoyens et les consommateurs
|
192--205
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
192--205
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Université d'Economie de Katowice, Pologne
Bibliografia
- Jaciow M., Wolny R.: Polski e-konsument. Typologia, zachowania. Helion, Gliwice 2011.
- Jaciow M., Wolny R., Stolecka-Makowska A.: E-consumer in Europe - a Comparative Analysis of Behaviours. Onepress, Gliwice 2013.
- Karcz K.: Komunikacja międzykulturowa w integrującej się Europie - aspekty metodyczne, wyniki badań. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2004.
- Kolny B., Kucia M., Stolecka A.: Produkty i marki w opinii e-konsumentów. Helion, Gliwice 2011.
- www.epp.eurostat.ec.europa.eu/statistics_explained/index.php/Information_society_ statistics/pl.
- www.hotdesign.com/marketing/using-online-search-statistics.
- www.nielsen.com/us/en/newswire/2011/how-social-media-impacts-brand-marketing. html.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171267385