PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | R. 10, nr 3, cz. 3 | 65--75
Tytuł artykułu

Czynniki zmian obszaru wejścia w zarządzaniu operacyjnym usług gastronomicznych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Change Determinants in Input Area of the Operations Management in Gastronomic Services
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W niniejszej publikacji autorzy zaprezentowali aspekty zarządzania zmiana w usługach gastronomicznych. Omówiono kluczowe elementy zarządzania operacyjnego a następnie dla pierwszego elementu, jakim jest wejście dla usług gastronomicznych poddano analizie czynniki zmian. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper presents the main aspects of the change management in gastronomic services. There were described key elements of the operations management. Authors analyze change determinants for the input of the system area, which is first element of the operations management. (original abstract)
Rocznik
Strony
65--75
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Gdańska
  • Politechnika Gdańska
Bibliografia
  • Brojak-Trzaskowska M. (2006) Innowacyjność przedsiębiorstw w kontekście zmian i doskonalenia organizacji [w:] Skalik J. (red.) Zmiana warunkiem sukcesu. Dynamika zmian w organizacji - ewolucja czy rewolucja, Wyd. Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław
  • Brzeziński M. (2002), System produkcyjny [w:] Brzeziński M. (red.) Organizacja i sterowanie produkcją. Projektowanie systemów produkcyjnych i procesów sterowania produkcją, Wyd. Placet, Warszawa
  • Davis M., Heineke J. (2005), Operations management: Integrating manufacturing and services, 5/e, Wyd. McGraw-Hill
  • Fitzsimmons J., Fitzimmons M. (2006), Service management. Operations, strategy and infromation technology, 5/e, Wyd McGraw-Hill
  • Grzybowska K. (2010), Reorganizacja przedsiębiorstw. Zarządzanie zmianą organizacyjną, Wyd. Politechniki Poznańskiej, Poznań
  • Jacobs F.R., Chase R.B. (2008), Operations and Supply management. The Core, Wyd. McGraw-Hill
  • Łopatowska J. (2009), Factors of change in the planning and control process [w:] Grzybowska K., Stachowiak A., Contemporary corporate management, Publishing House of Poznan University of Technology, Poznań
  • Majchrzak J. (2002), Zarządzanie zmianami w przedsiębiorstwie, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań
  • Pacholski L., Malinowski B., Niedźwiedź Sz. (2011), Procesowe strukturalne i kooperacyjne aspekty innowacyjności organizacyjnych przedsiębiorstw, Wyd. Politechniki Poznańskiej, Poznań
  • Proctor T., Hua K.T., Fuse K. (2004), Cracking The International Paradigm of Japanese Creativity, [w:] The incremental process in japanase creativit, Vol. 13, no.4.
  • Scott R.W. (2008), Approaching adulthood: the maturing of institutional theory, [w:] Theory and Society, Vol. 37 No. 5
  • Szymańska-Brałkowska M., Zieliński G. (2011), Możliwości doskonalenia w zarządzaniu jakościowym i środowiskowym w podmiotach gospodarczych [w:] Łopatowska J., Zieliński G. Wybrane aspekty doskonalenia procesów i zmian w zarządzaniu operacyjnym, Wyd. Politechnika Gdańska, Gdańsk
  • Waters D. (2001), Zarządzanie operacyjne. Towary i usługi, Wyd. PWN, Warszawa
  • Zieliński G., Szymańska-Brałkowska M. (2012), Obszary projakościowe i prośrodowiskowe podlegające doskonaleniu w usługach gastronomicznych, Zarządzanie i Finanse, nr 3/1 2012
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171269379

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.