PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 304 Gospodarka turystyczna w regionie : rynek turystyczny - współczesne trendy, problemy i perspektywy jego rozwoju | 274--282
Tytuł artykułu

Measuring Service Quality of Hotel Establishments on the Base of GAP Model with Emphasis of Dimension of Service Reliability

Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Turystyka i związane z nią usługi zajmują specyficzny obszar we współczesnym społeczeństwie. Obiekty noclegowe i związane z nimi usługi podlegają coraz silniejszej konkurencji, a więc ich jakość musi być coraz wyższa, by dzięki temu móc odróżniać się od innych. Do określenia poziomu jakości można zastosować kilka metod badawczych. W pracy omówiono model GAP, który wykorzystano do pomiaru niezawodności usług w wybranym hotelu we wschodniej części Słowacji. Oferowane przez niego usługi zostały porównane w dwóch latach: 2009 i 2012. Rezulataty przeprowadzonego badania ankietowego zostały szczegółowo zaprezentowane w artykule.(abstrakt oryginalny)
EN
Tourism and its services represent a specific sphere in present society. Accommodation establishments and their services face to strong competitive environment that is a reason why they are forced to provide high quality services to distinguish from the others. To evaluate the level of quality can be used several research methods. For the purpose of this work it was exploited the GAP model which was focused on the dimension of service reliability in chosen hotel located in eastern part of Slovakia. Its services were compared in two periods in 2009 and 2012. The results of the research made by questionnaire are described in more detail in the study.(original abstract)
Twórcy
  • Prešovská univerzita v Prešove
  • Prešovská univerzita v Prešove
  • Prešovská univerzita v Prešove
Bibliografia
  • Bearden W.O., Netemeyer R.G., Handbook of marketing scales: multi-item measures for marketing and consumer behavior research, Thousand Oaks, Sage 1999, http://books.google.com/ books?id=mgmSee2bYJwC&pg=PP1&dq=bearden+netemeyer&lr=&hl=sk&cd=1
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171270289

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.