PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 1 | 251--256
Tytuł artykułu

Promocja produktów ekologicznych na przykładzie przetwórni ekologicznych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Promotion of Ecological Products on the Example of Ecological Food-Processing Plants
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W pracy przedstawiono oraz oceniono prowadzoną przez przetwórnie ekologiczne działania marketingowe. W analizie szczegółowej zidentyfikowano podstawowe formy promocji oraz określono częstotliwość ich stosowania. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper outlines and evaluates marketing activities conducted by ecological food-processing plants. The detailed analysis identifies the basic forms of promotion and frequency of their implementation. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
251--256
Opis fizyczny
Twórcy
  • Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy
Bibliografia
  • Altkorn J. (red.) Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Wyd. Oo. Franciszkanów, Kraków 1996.
  • Kotler Ph. Marketing, Wyd. Gebethner i S-ka, Warszawa 1994.
  • Kotler Ph. Marketing. Podręcznik europejski, Wyd. PWE, Warszawa 2002.
  • Pietrzak M. 10 syndromów żółtodzioba, "Buisnessmen", styczeń 2004.
  • Simpson D. Strategia promocji jako narzędzie komunikowania się firmy spedycyjnej z otoczeniem, [w:] Globalizacja wyzwaniem dla środowiska spedytorów, Materiały konferencyjne, Sopot 2001.
  • http://www.logistyka.pl.
  • Urban S. Marketing produktów spożywczych, Wyd. AE, Wrocław 2002.
  • Wiktor J. W. Struktura systemu promocji. Próba polemiki z koncepcją Ph. Kotlera, "Marketing i Rynek" 2004/3.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171270329

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.