PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | Strategie i metodyka przekształcania organizacji w kierunku e-biznesu na podstawie technologii informacyjnej | 97--119
Tytuł artykułu

Wykorzystanie rozwiązań outsourcingu w tworzeniu systemów e-biznesu

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Za najbardziej znaczące dla zarządzania przedsiębiorstwami w XXI w. metody i koncepcje uważa się TQM (koordynacja zadań kompleksowego zarządzania jakością), Reengineering, Benchmarking, Lean Management, organizację wirtualną organizację uczącą się oraz outsourcing. Outsourcing jest to metoda stosowana od dawna, ale termin jest stosunkowo nowy. Współcześnie jest on postrzegany jako jedna z najpopularniejszych metod zwiększania efektywności działania organizacji, elastyczności reagowania na potrzeby klientów oraz jako metoda, która pozwala organizacjom na pełne wykorzystanie swoich możliwości. (fragment tekstu)
Twórcy
Bibliografia
  • Banachowicz E.: Czy firma wszystko musi robić sama? Outsourcing w strategii zarządzania instytucją. "Manager" 1998, nr 9.
  • http://vortal.blitz.pl.
  • Bugała M.R.: Outsourcing w przetwarzaniu dokumentów. "Computerworld Strategie" 2002. wrzesień.
  • Świetlane perspektywy. "Wiadomości Computerworld" 2004, maj.
  • Dratkiewicz G., Reks R.: Fachowcy od telekomunikacji. "Computerworld" 2004, luty.
  • http://www.ebi.pl.
  • Gay Ch.L., Essinger J.: Outsourcing stategiczny - koncepcja, modele i wdrażanie (Inside outsourcing An insider's guide to managing strategic sourcing). Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.
  • Gienas K.: Kłopotliwy hosting. "Computerworld" 2003, grudzień.
  • Gontarz A.: Atrakcyjna z każdej strony. Teleinformatyka w małej i średniej firmie. "Raport Computerworld" 2003, wrzesień.
  • Kiełtyka L.: Komunikacja w zarządzaniu - techniki, narzędzia i formy przekazu informacji. Placet, Warszawa 2002.
  • Konowrocka D.: Outsourcing w pigułce. "Computerworld" 2003, październik.
  • Konowrocka D.: Mieć pomysł na outsourcing. "Computerworld" 2003, październik.
  • Kubiak B.F., Korowicki A.: Outsourcing systemów informacyjnych. [w:] Human Computer Interaction 2001. Gdańsk 2001.
  • Kuśmierz M.: Nadmierne ASPiracje. "PCKurier" 2002, nr 19.
  • Lucas H.: Strategies for Electronic Commerce and the Internet, The MIT Press, London 2002.
  • Mizielińska D., Ożarska-Karbowiak B.: Prawne aspekty outsourcingu. CXO Magazyn Kadry Zarządzającej, 2003.
  • Olszak C., Sroka H. (red.): Zintegrowane Systemy Informatyczne w Zarządzaniu. AE, Katowice 2001.
  • http://www.outsourcing-center.pl, Polski Portal Outsourcingowy.
  • Pańkowska M.: Zarządzanie zasobami informatycznymi. Difin, Warszawa 2001.
  • http://pb.pl 1997 - 2003 Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o. i Puls Biznesu Net S.A., materiały sponsorowane.
  • Raczkowski B.: Życie z outsourcingiem. "Computerworld Strategie" 2002, wrzesień.
  • Outsourcing IT trendy strategiczne. "Computerworld Strategie" 2002. wrzesień.
  • Szulce A., Wesołowski J.: Outsourcing metodą obniżenia kosztów działalności szpitala. Studium przypadku. [w:] Komputerowo zintegrowane zarządzanie. T. II. Red. R. Knosala. Zakopane 2004.
  • Szymczuk J.: Outsourcing strategiczny IT. "Computerworld Strategie" 2002, wrzesień.
  • http://www.telenetforum.pl Forum TELENET - Ankieta na temat ASP. kwiecień 2001.
  • Trocki M.: Outsourcing Metoda restrukturyzacji działalności gospodarczej. PWE. Warszawa 2001.
  • http://www.webinn.pl.
  • Winiarska M.: Nowa idea. nowa technologia, nowy styl pracy. [w:] Human Computer Interaction. Red. Kubiak, Korowicki. Gdańsk 2001.
  • Zieliński J.: Internetowa księgowość jako usługa ASP, Winter Wiadomości Internetowe, 2001, http://www.winter.pl/internet/w0918.html).
  • Zwierzchowski Z.: Oprogramowanie na wynajem. "Rzeczpospolita" z 31.10.2001 r.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171272879

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.