PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | 8 | nr 915 Zastosowania metod ilościowych | 227--233
Tytuł artykułu

Analiza udziału w rynku podstawą podejmowania decyzji strategicznych

Warianty tytułu
Market Share Analysis as a Basis for Strategic Decisions
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono wybrane metody analizy udziału w rynku.
EN
The article presents some selected methods of the market share analysis. The market share research enables a company to define its situation in relation to competitors and moreover to estimate its profitability. To carry out market share research requires a detailed identification of problems and targets which a company faces. It is also necessary to choose a method of market share research and to collect appropriate data. The determined market share is a basis for making strategic decisions. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań. Pod red. K. Mazurek-Łopacińskiej. Wrocław: AK 1996.
  • Encyklopedia organizacji i zarządzania. Warszawa: PWE 1981.
  • Encyklopedia powszechna. Warszawa: PWN 1976.
  • Kłeczek R., Kowal W., Woźniczka J.: Strategiczne planowanie marketingowe. Warszawa: PWE 1996.
  • Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Gebethner i Ska 1994.
  • Walesiak M., Bąk A.: Realizacja badań marketingowych metodą conjoint analysis z wykorzystaniem pakietu statystycznego SPSS for Windows. Wrocław: AE 1997.
  • Walesiak M.: Metody analizy danych marketingowych. Warszawa: PWN 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171273855

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.