PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 5 | 40--42
Tytuł artykułu

Ocena działań employer brandingowych (2)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W świecie biznesu nikt nie ma wątpliwości, że podejmowane działania muszą być oceniane pod kątem efektywności. Te związane z budowaniem marki pracodawcy można oceniać ogólnie, lecz także dokonać oceny poszczególnych kampanii. Jak sprawdzić skuteczność akcji wizerunkowych? (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
40--42
Opis fizyczny
Twórcy
  • Kalitero Public Relations
Bibliografia
  • L. Giblin, Umiejętność postępowania z innymi, Olimex, Kraków 1993, s. 23.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171274615

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.