Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Machinima to technika (sztuka) tworzenia animowanych filmów w środowiskach wirtualnych. Artykuł przedstawia ją jako narzędzie edukacyjne, po które mogą sięgać zarówno nauczyciele, jak i uczniowie należący do tzw. "pokolenia YouTube". (abstrakt oryginalny)
Twórcy
Bibliografia
- Johnson P., Pettit D., Machinima: The Art and Practice of Virtual Filmmaking, McFarland& Co, Jefferson, North Carolina 2012.
- Hancock H., Ingram J., Machinima for Dummies, John Wiley & Sons, Hoboken-Indianapolis 2007.
- Lowood H., Nitsche M., The Machinima Reader, MIT Press, Cambridge MA 2011.
- Marino P., 3D game-based filmmaking: the art of Machinima, Paraglyph Press, Scottsdale 2004.
- Filiciak M., Wirtualny plac zabaw. Gry sieciowe i przemiany kultury współczesnej, Warszawa 2006.
- Urbańska-Galanciak D., Homo players. Strategie odbioru gier komputerowych, Warszawa 2009.
- ReLive 08. Researching Learning in Virtual Environments, The Open University 2008, www.open.ac.uk/relive08/catch-up.shtml.
- Using Animation in Schools. A Practical Handbook for Teachers, Moviestorm Limited 2011, www.moviestorm.net.
- Peter Greenaway Interview following review of entries to MachinimUWA III: Journeys, Perth 2011, http://uwainsl.blogspot.com/2011/05/peter-greenaway-interview-following.html.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171274875