PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | 12 | z. 5 | 199--203
Tytuł artykułu

Wdrażanie strategii CSR w ramach obszaru "Rynek" jako ważny element podnoszenia konkurencyjności współczesnych przedsiębiorstw

Warianty tytułu
The Implementation of CSR Strategies in the Area of "Market" as An Important Part of Raising the Competitiveness of Modern Enterprises
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono podstawowe zagadnienia związane z wdrażaniem strategii CSR w ramach obszaru "Rynek" jako ważnego elementu podnoszenia konkurencyjności przez współczesne przedsiębiorstwa. Podjęto zagadnienia dotyczące przedstawienia przykładów firm z Polski wdrażających strategię CSR w analizowanym obszarze. Z przeprowadzonej analizy wynika, że w związku ze światowym kryzysem gospodarczym w 2009 roku debata na temat odpowiedzialności i etyki w działaniach przedsiębiorstw toczyła się na dużą skalę oraz pozostało silne przekonanie, że działania firm w obszarze "Rynek" powinny być bardziej przejrzyste i odpowiedzialne. (abstrakt oryginalny)
EN
The article presents the basic issues related to the implementation of CSR strategies in the area of "Market" as an important element to improve the competitiveness of modern enterprises. Issues have been taken to present examples of Polish firms implementing CSR strategy in the analyzed area. The analysis shows that, in the context of the global economic crisis, in 2009, the debate on responsibility and ethics in business operation waged in the large scale and has remained strong belief that companies work in the area of "Market" should be more transparent and accountable. (original abstract)
Rocznik
Tom
12
Numer
Strony
199--203
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Bibliografia
  • Lewicka-Strzałecka A. 1999: Etyczne standardy firm i pracowników. Wyd. IFiS PAN, Warszawa.
  • Raynard P. 2002: Corporate Social Responsibility United Nations Industrial Development Organization, Wiedeń.
  • Raport Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2009. 2010: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Warszawa.
  • Tabor J. 2004: Praktyki społecznej odpowiedzialności (CSR) w małych i średnich firmach. [w:] Zarządzanie organizacjami gospodarczymi w zmieniającym się otoczeniu. Wyd. Politechniki Łódzkiej, Łódź., www.csreurope.org.
  • Żemigała M. 2007: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw. Oficyna Wolters Kluwer, Kraków.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171275045

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.