Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Rozwój globalnego społeczeństwa informacyjnego postawił przed Polską szereg wyzwań związanych z transformacją modelu gospodarki i demokratyzacją życia publicznego, jak również z przemianami modelu wykształcenia społeczeństwa. Wojciech Cellary wskazał w raporcie "Polska w drodze do globalnego społeczeństwa informacyjnego, iż [...] kluczem do zrozumienia wymagań, jakie globalne społeczeństwo informacyjne będzie stawiać swoim członkom, jest zdolność do rozwoju w ciągu całego życia"1. W zakresie systemu edukacji oznacza to konieczność dokonania takich zmian, które pozwolą odejść od nauczania społeczeństwa jedynie, jak używać wiedzy, na rzecz poszerzenia obszaru kształcenia o umiejętności tworzenia wiedzy. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
Bibliografia
- Hyla M., Przewodnik po e-learningu, Wolters Kluwer, Kraków 2009.
- Penkowska G. , Meandry e-learningu, Difin, Warszawa, 2010.
- Plebańska M., E-learning. Tajniki edukacji na odległość, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2010, s. 47.
- Polska w drodze do globalnego społeczeństwa informacyjnego. Raport o rozwoju społecznym, UNDP, Warszawa 2002, s. 5.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171276531