PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2011 | nr 4 | 42--47
Tytuł artykułu

Obawy przed uczeniem się na odległość - opinie łódzkich studentów

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jednym z trendów charakteryzujących współczesne uczenie się i nauczanie jest wykorzystywanie e-learningu. Choć e-learning rozwija się intensywnie, to nadal, zarówno w świecie biznesu, jak i w środowisku edukacji, notuje się szereg barier ograniczających jego wdrażanie w praktyce. W niniejszym opracowaniu prezentowane są wyniki badań empirycznych (stanowiących kontynuację analiz z lat wcześniejszych1), których celem było rozpoznanie barier mogących utrudniać implementację zdalnego nauczania w środowisku uczelni wyższej. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
42--47
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
  • Bowles , Relearning to e-learning. Strategies for electronic learning and knowledge, Melbourne University Press 2004.
  • Juszczyk M.S., Edukacja na odległość. Kodyfikacja pojęć, reguł i procesów, Wyd. Adam Marszałek, Toruń 2003.
  • Kajdasz-Aouli M., Wirtualne komunikowanie się jako element przygotowania zawodowego, [w:] W.J. Maliszewski (red.), Kompetencja w porozumiewaniu się nauczyciela akademickiego. Wielorakie perspektywy, Wyd. Adam Marszałek, Toruń 2007.
  • Mika J., Kompetencje nauczyciela akademickiego XXI wieku, [w:] W.J. Maliszewski (red.), Kompetencja w porozumiewaniu się nauczyciela akademickiego. Wielorakie perspektywy, Wyd. Adam Marszałek, Toruń 2007.
  • Plebańska M., E-learning. Techniki edukacji na odległość, C.H. Beck, Warszawa 2011.
  • Siemieniecki B., Komputery i hipermedia w procesie edukacji dorosłych, Wyd. Adam Marszałek, Toruń 2001.
  • Striker M., Wojtaszczyk K., Bariery wdrażania e-learningu na przykładzie uczelni wyższej (cz. I), "e-mentor" 2009, nr 4 (31).
  • Striker M., Wojtaszczyk K., Bariery wdrażania e-learningu na przykładzie uczelni wyższej (cz. II), "e-mentor" 2009, nr 5 (32).
  • Striker M., Wojtaszczyk K., E-learning w uczelni wyższej. Przesłanki i bariery stosowania, [w:] W. Pawnik, L. Zbiegień-Maciąg (red.), Organizacje w gospodarce innowacyjnej - aspekty społeczne, prawne, psychologiczne, AGH Uczelniane Wydawnictwo Naukowo-Dydaktyczne, Kraków 2008.
  • Strukowski W., Pedagogika i edukacja medialna - kierunki rozwoju, [w:] W. Ambrozik, K. Przyszczypkowski (red.), Uniwersytet. Społeczeństwo. Edukacja, Wyd. Naukowe UAM, Poznań 2004.
  • Study of environments to support e-learning in UK further and higher education, Education for Change Ltd. The Research Partnership 2005.
  • Hyla M., Zrozumieć e-learning, http://www.scribd.com/doc/13998080/Zrozumie-elearning-selekcja.
  • Krejtz K., Internet mobilny w życiu studenta. Raport badawczy, http://www.swps.pl/images/stories/dokumenty/internet_mob_w_zyciu_studenta_raport.pdf.
  • Kuciapski M., Koncepcja i bariery e-learningu, http://www.slideshare.net/mkuciapski/koncepcja-i-formy-elearningu-presentation.
  • Naidu S., Trends in Faculty Use and Perceptions of E-Learning, "Asian Journal of Distance Education" 2004, nr 2, http://www.asianjde.org/2004v2.2.Naidu.pdf.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171276811

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.