PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 8 | 39--41
Tytuł artykułu

Newralgiczne obszary systemu zarządzania jakością

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Uznając za racjonalne i społecznie celowe prowadzenie prac, w wyniku których możliwie jak najwięcej również małych przedsiębiorstw mogłoby w swej działalności odnieść korzyści, jakie może dać zarządzanie zgodne z normą ISO 9001:2000, celowym staje się tworzenie i objaśnianie "Dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością" jako systemu zrozumiałego i zapisywanego w sposób zwięzły również w obszarach newralgicznych, takich jak: procedury obowiązkowe, zapisy, ocena efektywności procesów, proces projektowania. W pierwszej części artykułu zwrócono uwagę na procedury działań korygujących i zapobiegawczych obszarów newralgicznych, a także na cele i wskaźniki polityki jakości dla każdego z procesów, np. m.in.: proces zdobywania zamówień, wystawienie zleceń produkcyjnych, proces projektowania i rozwoju konstrukcji lub proces doskonalenia systemu zarządzania jakością. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
39--41
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Musiał M.: Badania systemów zarządzania jakością z wykorzystaniem parametrycznej metody oceny. Problemy Jakości 12/2004. 29-33.
  • Dietrych A.: System zarządzania jakością zgodny z ISO 9001:2000 w małym przedsiębiorstwie. Propozycja modelu. Problemy Jakości 12/2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171280357

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.