PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 5 Zarządzanie marketingowe : podstawy informacyjne projektowania strategii | 219--237
Tytuł artykułu

Marketingowe strategie pozycjonowania marek na przykładzie polskiego rynku piwa

Warianty tytułu
The Marketing Strategies of Brand Positioning on the Basis of the Polish Beer Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Polski rynek piwny stał się jednym z najdynamiczniej rozwijających się rynków w Polsce. Największe browary prowadzą agresywną walkę o klienta. Polscy piwosze poszukując coraz to lepszych, a jednocześnie umiarkowanych cenowo gatunków stają obecnie przed wyborem jednej z kilkunastu marek piwa. Zaistniała konieczność znalezienia sposobu porozumiewania się firm z rynkiem: informowania, zachęcania, przekonywania, będącego kluczem do pozycjonowania marek na rynku i w świadomości konsumentów. Sposobem tym, który stał się jednocześnie motorem rozwoju całego rynku piwnego, stało się wprowadzenie reklamy i promocji piwa. (fragment tekstu)
EN
Strategy of brand positioning on Polish beer market is the main problem of the article.The author suggests that there is a growing role of the promotion instruments on this market, which implies changes in the proper brand identification. There are several leading brands of beer listed together with the description of the policies that helped to create them. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171280795

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.