Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Distribution Strategy of the Trading Company on the Investment Goods Market
Języki publikacji
Abstrakty
Strategia marketingowa to nie tylko wykonywanie określonych czynności w procesie tworzenia produktu. Jej nieodłącznym składnikiem jest dostarczanie produktu odbiorcom w odpowiednim miejscu i czasie. W związku z tym, konieczne jest wykonywanie wielu czynności wzdłuż całej "drogi przebiegu" produktów z miejsc ich wytworzenia aż do ostatecznych nabywców, a także przekazanie im uprawnień do użytkowania (konsumpcji) produktu poprzez kupno- sprzedaż lub w inny sposób, np. wypożyczanie, dzierżawę. Cały ten zespół czynności związany ze strategią dystrybucji tworzy kolejne "użyteczności" składające się na produkt marketingowy, zaspokajający różne potrzeby potencjalnych segmentów nabywców. (fragment tekstu)
Mr. Musiał described problems of the strategy formulation with special interest on the distribution strategy on the investment goods market. Distribution channels on this specific markets are usually short and managers concentrate their effort on cooperation with realtively independent agents. There is a growing role of the integrated material supply systems on this market. (original abstract)
Rocznik
Strony
239--244
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- C. Hayden: The Handbook of Strategie Experits. New York 1985, s. 13.
- P.J. Peters, R.H. Waterman jr.: In Search of Excellence. Random House, New York 1982, s. 10.
- I. Rutkowski, W. Wrzosek: Strategia marketingowa. PWE, Warszawa 1985, s. 7.
- R. Głowacki, Z. Kossut, T. Kramer: Marketing. PWE, Warszawa 1984, s. 72.
- J. Dietl: Marketing. PWE, Warszawa 1985, s. 94.
- T. Wojciechowski: Rynek materiałów. PWE, Warszawa 1992, s. 54-56.
- E. Karasiński: Organizacja kanałów dystrybucji na rynkach obcych. AE, Katowice 1986, s. 5.
- L. Żabiński, P. Koćwin, M. Wywiał: Organizacja rynku węgla kamiennego w okresie transformacji gospodarki polskiej. Podstawy projektowania kanałów dystrybucji węgla. GIG, Katowice 1998, s. 33-38.
- W. Paprocki: Koncepcja logistyczna w transporcie. Monografie i Opracowania. SGPiS. Warszawa 1989.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171280799