PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | R. 11, nr 1, cz. 4 | 5--18
Tytuł artykułu

Narzędzia wykorzystywane w komunikacji polskich przedsiębiorstw z podmiotami otoczenia na rynkach Unii Europejskiej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Tools Used by Polish Companies in Communication with Stakeholders in the Markets of the European Union
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Komunikacja była zawsze integralną częścią stosunków międzynarodowych. Dla organizacji rola komunikacji marketingowej obejmuje dystrybucję informacji, promowanie wizerunku i reputacji, tworzenie i stabilizację popytu produktów i usług. Komunikacja marketingowa, dzięki odkreśleniu cech i korzyści, zapewnia konkurencyjne zróżnicowanie, co wpływa na utrzymanie i lojalność klientów jak również motywuje pracowników. Stąd też wzrasta rola i znaczenie narzędzi w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych. Celem przeprowadzonych badań była identyfikacja tych narzędzi. (abstrakt oryginalny)
EN
For the organization, the role of international marketing communications includes distributing information, promoting image and reputation, creating and stabilizing product and service demand, emphasizing features and benefits, providing competitive differentiation, generating sales leads, ensuring customer retention and loyalty, and motivating staff. To accomplish these and other objectives, there are many marketing communication tools available. They include advertising, direct marketing and relationship marketing, sponsorship, sales promotion, public relations, and other, alternative strategies. Business companies need to communicate with the various stakeholders environment - not just with customers. The increasing importance role in companies operating in foreign markets are marketing tools of communication. The aim of the study was to identify those tools. (original abstract)
Rocznik
Strony
5--18
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Bibliografia
  • Błaszczyk M., Metody rozwijania konkurencyjnych zasobów i umiejętności w praktyce polskich przedsiębiorstw, http://www.sgh.waw.pl/katedry/kzs/Konferencja/11.%20Marek%20Blaszczyk.pdf, dostęp dnia 20.12.2012.
  • International Communication, http://import-export.societegenerale.fr/en/find-counterparts/international-communication, dostęp dnia 02.12.2012.
  • Radomska E.; Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) w Polsce na tle innych krajów - diagnoza i rekomendacje, http://www.wsz-pou.edu.pl/magazyn/index.php?strona=mag_ra dom 57&p=
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171284539

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.