PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 1 | 193--203
Tytuł artykułu

Analiza poziomu wiedzy i zainteresowanie tematyką e-biznesu wśród studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Analysis of the Level of Knowledge And Interest in the Subject of E-Business Among Students of the Higher State Vocational School in Tarnów
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł odnosi się do pojęcia e-biznes, omówione są w nim zagadnienia: e-commers, B2B oraz B2C. Głównym celem jego napisania było przedstawienie istotności prowadzenia działalności gospodarczej w Internecie, która została zbadana na podstawie analizy wyników badania ankietowego przeprowadzonego wśród studentów Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Tarnowie. Badania ankietowe dostarczyły informacji na temat wiedzy studentów o biznesie internetowym. Wyniki badania ankietowego posłużyły do przygotowania konferencji pod nazwą "E-Biznes Camp", utwierdzając organizatorów w słuszności przygotowania takiego przedsięwzięcia. Badanie umożliwiło również wytyczenie obszarów, w zakresie których studenci chcieliby poszerzyć swoją wiedzę.(abstrakt oryginalny)
EN
The article refers to the commonly used concept of e-business. Describes the following terms: e-commers, B2B and B2C. The main purpose of writing was to show the relevance of business enterprise on the web. To confirm this we used the results of a survey conducted among the students of PWSZ in Tarnów. The survey provided information about the student's knowledge of internet business. The results of the survey confirmed the validity of the preparation and organization of a conference under the title of "eBusiness Camp" and also we encountered topics on which students would like to expand their knowledge.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
193--203
Opis fizyczny
Twórcy
  • Państwowa Wyzsza Szkoła Zawodowa w Tarnowie
autor
  • Państwowa Wyzsza Szkoła Zawodowa w Tarnowie
Bibliografia
  • Bonek T., Smaga M., 2012. Biznes w internecie. Oficyna Ekonomiczna Grupa Wilters Kluwer, Warszawa.
  • Loedl P., 2011. Social media, [w:] E. Kielar (red.), Marketing w sieci - podstawowe zagadnienia, inspiracje i przykłady, Wyższa Szkoła Europejska im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie, Kraków.
  • Majewski P., 2008. Czas na e-biznes. Złote Mysli, Gliwice.
  • Mocarski K., Prejs A., Zając J., 2013. Social media is so trendy - czy za rok również tak będzie?. http://blog.sotrender.com/pl/2013/11/social-media_2014/ (28.01.2013).
  • Sala P., 2011. E-mail marketing bez tajemnic, [w:] E. Kielar (red.), Marketing w sieci - podstawowe zagadnienia, inspiracje i przykłady, Wyższa szkoła Europejska im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie, Kraków.
  • Sotrender, 2013. Fanpage trends 2013. http://www.sotrender.pl/uploads/pdf/ trends/2013.pdf (28.01.2013).
  • Szymański W., 2011. Pozycjonowanie stron internetowych - szybkie kroki do zdobycia TOP3 i czerpania z tego realnych korzyści, [w:] E. Kielar (red.), Marketing w sieci - podstawowe zagadnienia, inspiracje i przykłady, Wyższa Szkoła Europejska im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie, Kraków.
  • Turaj H., 2011. Projektowanie przyjaznych i efektywnych serwisów internetowych, [w:] E. Kielar (red.), Marketing w sieci - podstawowe zagadnienia, inspiracje i przykłady, Wyższa Szkoła Europejska im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie, Kraków.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171285275

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.