PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | Działalność marketingowa w przedsiębiorstwach i organizacjach w Polsce w warunkach unijnych | 9--24
Tytuł artykułu

Akcesja Polski w struktury Unii Europejskiej a działalność marketingowa polskich przedsiębiorstw

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem zadania badawczego było pokazanie na podstawie danych wtórnych wpływu akcesji Polski w struktury UE na działalność dostosowawczą polskich przedsiębiorstw. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Gotowość sektora przedsiębiorstw do akcesji. Krajowa Izba Gospodarcza, Biuro ds. Unii Europejskiej, marzec 2003, s. 20-25.
  • Komor M.: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku. PWN, Warszawa 2000, s. 31-32.
  • Kondycja małych i średnich przedsiębiorstw u progu 2003 r. Raport z badań. Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych. Warszawa 2003. s. 12.
  • Kurtyka M.: Polskie przedsiębiorstwa na drodze do Unii Europejskiej. http://www.lfr.lublin.pl/eic_polskie_przed2.html.
  • Marketingowe procesy dostosowawcze przedsiębiorstw do funkcjonowania w warunkach integracji z Unią Europejską. Red. K. Śliwińska. CBiE, Katowice 2000, s. 110-115.
  • Zmiany w postrzeganiu korzyści i kosztów członkostwa Polski w Unii Europejskiej w środowisku małych przedsiębiorstw. Penetrator, Urząd Komitetu Integracji Europejskiej, Warszawa 08.02.2004, s. 33.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171286203

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.