PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 9 | 12--13
Tytuł artykułu

Grywalizacja w zakupach grupowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Serwisy specjalizujące się w zakupach grupowych poszukują nowych rozwiązań, aby utrzymać zainteresowanie i wyróżnić się na tle konkurencji. W tym celu coraz chętniej i umiejętniej wykorzystują w działaniach marketingowych mechanikę gier. Dzięki temu zabiegowi rozbudza się ciekawość klienta, który zmuszony jest do selekcji produktów i wyboru tych, które go najbardziej interesują. Sukces dzięki stosowaniu tej metody odnotowała m.in. firma HomeRun z USA. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
12--13
Opis fizyczny
Twórcy
  • ABR SESTA
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171288651

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.