PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | 48 | nr 1 | 183--192
Tytuł artykułu

Analiza wybranych aspektów planowania wizerunkowych działań strategicznych i operacyjnych w kontekście polskich firm

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Analysis of Selected Aspects of Planning Strategic and Operational Image Activities in the Context of Polish Companies
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania jest prezentacja możliwości wykorzystania dokumentów strategicznych oraz operacyjnych w zakresie public relations w procesie tworzenia i umacniania relacji określonych podmiotów gospodarczych z ich otoczeniem rynkowym. Do realizacji celu wykorzystano analizę dostępnych materiałów literaturowych oraz wycinek z badań. (fragment tekstu)
EN
This article focuses on the presentation of selected aspects of the planning of activities commonly called public relations. Activities designed to build relationships, the image and communication of truth, must be included in the plan to what extent the essence of business communication can be achieved. Subjects were aspects such as strategy development process and the resulting operational plans. The paper also presents the results of research conducted in 2012 on a sample of 200 companies from across Poland, employing more than 50 employees. (original abstract)
Rocznik
Tom
48
Numer
Strony
183--192
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Wrocławski
  • Commit Polska Sp. z o.o.
Bibliografia
  • Domański J., Zarządzanie strategiczne organizacjami non profit w Polsce, Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa 2010.
  • Janusz K., Janisz W., Kozioł K., Szopik K., Zarządzanie strategiczne. Koncepcje, metody, strategie, Difin, Warszawa 2008.
  • Mruk H. (red.), Strategie marketingowe, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2002.
  • Olędzki J., Tworzydło D. (red.), Leksykon public relations, Wydawnictwo Newsline, Rzeszów 2009.
  • Rozwadowska B., Public relations. Teoria, praktyka, perspektywy, Wydawnictwo Studio Emka, Warszawa 2002-2006.
  • Seitel F.P., Public relations w praktyce, Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa 2003.
  • Szymańska A., Public relations w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Oficyna Wydawnicza Unimex, Wrocław 2004.
  • Wojcik K., Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Wydawnictwo Placet, Warszawa 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171288917

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.