PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 6 | 7
Tytuł artykułu

The Role of Human Resources in the Quality Management of Retail Banks

Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Rocznik
Numer
Strony
7
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • De Moubray, G. "Staff Contact are the Key", The Banker, June 1985.
  • Nicholls, R.F. "The Neglected Service Industries of Eastern Europe: Some Quantitative and Qualitative Aspects", International Journal of Service Industry Management, Vol. 3, No. 3, 1992.
  • Zeithaml, V.A., Parasuraman, A., Berry, L.L., Delivering Quality Service: Balancing Customer Perceptions and Expectations, The Free Press, 1990.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171289425

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.