PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 183, cz. 2 Innowacyjność współczesnych organizacji. Cz. 2, Kierunki i wyniki badań | 185--196
Tytuł artykułu

Innowacyjne sposoby wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Innovative Ways of Employing Social Media in Internal and External Communication in an Organization
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Interaktywność mediów społecznościowych umożliwia coraz łatwiejszą i dwukierunkową komunikację zewnętrzną i wewnętrzną w organizacjach. Zjawisko to generuje optymalne warunki do rozwijania nowych form współpracy, dzielenia się wiedzą czy budowania i obsługi wewnętrznych baz wiedzy. Wpływa również na budowanie relacji z otoczeniem zewnętrznym, umożliwiając podejmowanie współpracy z konsumentami, wykorzystywanie ich kreatywności, a nawet przenoszenie na nich części zadań, które dotychczas realizowane były w ramach organizacji. (fragment tekstu)
EN
Social media has become one of the most important communication tools. Their potential can be used to create communication processes within the organization, but also to support external communication, especially with customers. Given the variety of these tools and their high usability, social media is an attractive form of communication for young customers and employees. (original abstract)
Twórcy
  • Politechnika Łódzka
Bibliografia
  • Dunn B.J.: Best Buy's CEO on Learning to Love Social Media. "Harvard Business Review" 2010, December.
  • Fabjaniak-Czerniak K.: Internetowe media społecznościowe jako narzędzie public relations. W: Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych niepewności. Red. K. Kubiak. Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012.
  • GlobalWebIndex Research Shows Social Media tops B2B Influences. http://chinwag.com/ blogs/chinwag-staff/globalwebindex-research-shows-social-media-tops-b2binfluences (grudzień 2011).
  • Kutera R., Łysik Ł.: Wpływ mediów społecznościowych na kształt wewnętrznych procesów komunikacyjnych w przedsiębiorstwie. W: Systemy inteligencji biznesowej jako przedmiot badań ekonomicznych. Uniwersytet Ekonomiczny, Katowice 2012.
  • Li C., Bernoff J.: Marketing technologii społecznych. MT Biznes, Warszawa 2009.
  • Patrzałek W.: Zachowania podmiotów w warunkach globalizacji rynków. Wydawnictwo Scholar, Warszawa 2011.
  • Piskorski M.J.: Social Strategies That Work. "Harvard Business Review" 2011, November.
  • Prahalad C.K., Ramaswamy V.: Przyszłość konkurencji. PWE, Warszawa 2011.
  • Stopczyński B.: Wykorzystanie mediów społecznościowych w przedsiębiorstwach rodzinnych. W: Przedsiębiorczość i zarządzanie. Łódź 2012, t. XIII, z. 8.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171290165

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.