PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 34 Uwarunkowania wzrostu wartości przedsiębiorstw w warunkach konkurencji | 665--677
Tytuł artykułu

Pomiar satysfakcji klienta usług

Warianty tytułu
Client's Satisfaction Measurement
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Praca ma na celu przedstawienie wybranych metod pomiaru satysfakcji klienta w celu badania i analizy jego potrzeb w stosunku do oczekiwanej usługi. Zostały zaprezentowane sposoby pomiaru i oceny zadowolenia klienta, metody jako drogi prowadzącej do rozpoznania obecnych i przyszłych oczekiwań nabywców (abstrakt oryginalny)
EN
Dissertation's aim is to present selected methods of clients satisfaction measurement in order to study and analyse its needs in relation to the expected service. The methods of measurement and clients satisfaction evaluation has been presented as a process leading to identification of present and future buyers' expectations. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Gorchels L., Zarządzanie produktem, Wyd. Helion, Gliwice, 2007.
  • Jedynak P., Ocena znormalizowanych systemów zarządzania jakością, Wyd. UJ, Kraków 2007.
  • Mudie P., Cottam A., Usługi zarządzanie i marketing, PWE, Warszaw, 1998.
  • Frąś J., Gołębiowski M., Bielawa A., Podstawy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, US, Szczecin 2006.
  • Urbaniak M., Zarządzanie jakością, Difin, Warszawa, 2004.
  • Zarządzanie jakością usług w instytuccy publicznych, J. Frąś (red.), Wyd. US, Szczecin 2008.
  • Zarządzanie przez jakość, E. Konarzewska-Gubała (red.), Wyd. AE we Wrocławiu, Wrocław 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171290241

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.