PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 4 | 9
Tytuł artykułu

Gwarancja jakości jako podstawa budowania marketingowych programów lojalności w usługach profesjonalnych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dysertacja obejmuje swoją problematyką przede wszystkim zagadnienia marketingu usług profesjonalnych, jakości, lojalności klientów oraz wybrane obszary polskich regulacji prawnych. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
9
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Wilson A., "The Marketing of Professional Services", McGraw-Hill Company Ltd., Londyn 1972.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171290681

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.