PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 75 | 41--48
Tytuł artykułu

Transfer of knowledge in a 'crisis management' e-learning course

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Transfer wiedzy przez kurs e-learningowy Zarządzanie kryzysem
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Edukacja wirtualna zyskała na popularności w ostatnich latach. Zapotrzebowanie na kursy e-learningowe jest związane zarówno z postępem technologicznym, jak i z poszukiwaniem nowych, atrakcyjnych dla studenta sposobów nauczania na polskich uniwersytetach. Obecnie Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ma w swojej ofercie 10 profesjonalnych kursów w języku angielskim, dostępnych na specjalnej platformie e-learningowej. W przyszłym roku oferta zostanie zwiększona o kolejne dwa nowe kursy. Artykuł przedstawia główne kwestie związane z przygotowaniem autorskiego, anglojęzycznego kursu e-learningowego Zarządzanie kryzysem. Omawiane kwestie dotyczą zaprezentowania przesłanek towarzyszących tworzeniu kursu, a także planowaniu celów nauczania, efektów kształcenia i struktury kursu elektronicznego. Na końcu artykułu podjęto dyskusję dotyczącą satysfakcji studentów z uczestnictwa w różnych typach kursów oraz różnic w funkcjach nauczycieli stosujących tradycyjne oraz nowoczesne techniki nauczania.(fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
41--48
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • Alonso Díaz L., Blázquez Entonado F. 2009. Are the Functions of Teachers in E-learning and Face-to- Face Learning Environments Really Different? Educ. Technol. & Soc. 12(4), 331-343.
  • Anderson T., Elloumi F. 2004. Theory and Practice of Online Learning. Athabasca, AB: Athabasca University, http://cde.athabascau.ca/online_book/pdf/TPOL_book.pdf , accessed on 24.10.2013.
  • Blankson J., Kyei-Blankson L. 2008. Nontraditional Students' Perception of a Blended Course. Integrating Synchronous Online Discussion and Face-to-face Instruction. J. Interact. Learn. Res. 19(3), 421-439.
  • Darling-Hammond L., Austin K., Orcutt S., Rosso J. 2001. The Learning Classroom: Theory into Practice, A Tele-course for Teacher Education and Professional Development, Stanford University, available on: http://web.stanford.edu/class/ed269/hplintrochapter.pdf, accessed on 23.10.2013.
  • Eickhoff M., Dyczkowski T. 2012. Creative in Diversity: Developing Entrepreneurial Talents in European University Networks - Experiences from an Intercultural, (Blended-) Team-Learning Opportunity, in: 17th Nordic Conference on Small Business Research, Helsinki, http://pyk2.aalto.fi/ncsb2012/Eickhoff.pdf, accessed on 25.10.2013.
  • Farrell G.M. 1999. The Global Context of Virtual Institution Development, in: The Development of Virtual Education: a Global Perspective. Ed. G.M. Farrell. Vancouver, The Commonwealth of Learning, http://dspace.col.org/bitstream/123456789/215/1/The-Development-Virtual-Ed-Global.pdf, accessed on 09.11.2013.
  • Felder R.M., Silverman L.K. 1988. Learning and Teaching Styles in Engineering Education. Engr. Education. 78(7), 674-681.
  • Han S., Bhattacharya K. 2001. Constructionism, Learning by Design and Project-based Learning, in: Emerging Perspectives on Learning, Teaching and Technology. Ed. M. Orey, http://www.coe.uga. edu/epltt/LearningbyDesign.htm, accessed on 24.10.2013.
  • Jung E.J., Orey M. 2008. Comparison of Major Learning Paradigms. Retrieved on www.81bada.myweb. uga.edu/portfolio/comparison.pdf, accessed on 08.10.2012.
  • Kybartaite A., Nousiainen J., Marozas V., Jegelavicius D. 2007. Review of E-teaching / E-learning Practices and Technologies. Project no. 2005-3868/001-001 ELE - ELEARN, Education and Training Programme.
  • Orey M. 2010. Emerging Perspectives on Learning, Teaching and Technology, http://www.etzacorp.co.za/ akademia/Biblioteek/Emerging%20Perspectives%20on%20Learning,%20Teaching,%20and%20Tec hnology.pdf, accessed on 24.10.2013.
  • Smeda N., Dakich E., Sharda N. 2010. Developing a Framework for Advancing E-learning through Digital Storytelling, in: IADIS International Conference e-learning 2010. Eds M.B. Nunes, M. McPherson. Freiburg, http://www.academia.edu/619565/Developing_a_framework_for_advancing_e-learning_through _digital_storytelling, accessed on 21.10. 2013,169-176.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171291313

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.