PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 4 (42) Gospodarstwo domowe jako przedmiot badań ekonomicznych ; A Household as the Subject of Economic Research | 143--152
Tytuł artykułu

Zakup żywności przez Internet - stan obecny i perspektywy rozwoju

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Buying Food on the Internet - the Current State and Perspectives of Development
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dynamiczny rozwój e-commerce w Polsce spowodował m.in. zmiany w sposobie sprzedaży żywności. Coraz częściej gospodarstwa domowe zaopatrują się przez Internet w żywność dostarczaną bezpośrednio do miejsca zamieszkania. Artykuł prezentuje trendy związane ze sprzedażą żywności w Polsce i na świecie oraz wyniki badań empirycznych jakościowych przeprowadzonych na 3 największych e-sklepach sprzedających żywność w Polsce.(abstrakt oryginalny)
EN
A dynamic development of e-commerce in Poland has also triggered changes to the way food is sold. More often households buy food online to be delivered directly to their homes. The paper presents trends related to the sales of food in Poland and in the world as well as findings of empirical and qualitative research carried out in 3 biggest e-stores selling food in Poland.(original abstract)
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Bibliografia
  • Alma: http://alma24.pl/index.do [20.04.2013].
  • E-commerce 2012, Internet Standard, www.internetstandard.pl/news/385767/Raport.eCommerce. 2012.html [20.04.2013].
  • Piotr i Paweł: www.e-piotripawel.pl [20.04.2013].
  • Raport Gemiusa oraz e-Commerce Polska "Polacy a zakupy spożywcze przez Internet", http:// retailnet.pl/2013/03/13/e-commerce-polacy-przekonuja-sie-do-zakupu-zywnosci-w-sklepach- online [20.04.2013].
  • Raport GFK Polonia "Polska na widelcu - zwyczaje żywieniowe Polaków" 2012, www.gfk.pl [20.04.2013].
  • Raport Głównego Urzędu Statystycznego "Społeczeństwo informacyjne w Polsce. Wyniki badań statystycznych z lat 2007-2011", www.mg.gov.pl/node/15787 [20.04.2013].
  • Raport PMR "Handel detaliczny artykułami detalicznymi w Polsce 2011. Analiza rynku i prognozy rozwojunalata2012-2014", www.pmrpublications.com/product/Handel-detaliczny-artykulami -spozywczymi-Polska-2011 [20.04.2013].
  • Tesco Ezakupy: www.tesco.pl/ezakupy/powiadom-mnie-o-dostepnosci-uslugi.php [20.04.2013].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171291497

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.