Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem komunikacji marketingowej jest sprzedaż oraz budowanie długotrwałych relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem. Służą do tego różnorakie narzędzia. Ewolucja komunikacji marketingowej i rozwój mediów umożliwiły zaawansowaną personalizację przekazów w czasie rzeczywistym. Personalizacja jest obecnie jednym z dominujących trendów w e-marketingu. Internet oferuje wiele efektywnych form indywidualizacji przekazów i produktów, co może pomóc przedsiębiorstwu stać się bardziej konkurencyjnym. Opracowanie przybliża ideę i narzędzia personalizacji, szczególnie w odniesieniu do środowiska internetowego. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
Bibliografia
- Amazon, http://www.amazon.com.
- GoldenLine, http://www.goldenline.pl.
- Enterprise Feedback Management jako nowa propozycja technologiczna dla biznesu, http://www.spss.pl/dodatki/download/.
- InternetMaker, http://www.internetmaker.pl/artykul/.
- Wiktor .W.J., Teoretyczne podstawy systemu komunikacji marketingowej, http://swiatmarketingu.pl/index.php?rodzaj=01&id_numer=719231.
- Stasieńko J., System Informatyczny Wspomagający zarządzanie relacjami z klientami, http://kis.pwszchelm.pl/publikacje/V/Stasienko.pdf.
- Profeo, http://www.profeo.pl.
- Raport z VI badania wykorzystania poczty elektronicznej, SARE http://www.sare.pl/_s/download/raport_2009.pdf.
- Serwis Praktycy.com, http://www.praktycy.com/infoteka/news13.html, [23.01.2010].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171293771