Czasopismo
2008
|
nr 1 Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
|
97--99
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Rocznik
Strony
97--99
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Dobska M., Rogoziński K.: Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej. Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008 r.
- Kaplan R.S., Norton D.P.: Strategiczna karta wyników. Praktyka. Warszawa. Wydawnictwo Naukowe PWN S.A. 2001 r.
- Nogalski B., Rybicki M. - praca zbiorowa. Zarządzanie w opiece zdrowotnej, Dom Organizatora, Toruń 2002 r.
- Nowatorska-Romaniuk B.: Marketing usług zdrowotnych. Zakamycze 2002 r.
- Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, art. 229 (tekst jednolity Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późniejszymi zmianami).
- Wojda M., Pogorzelska D. - Instytut Medycyny Pracy w Łodzi: Usługa medyczna jako produkt marketingowy -"Pielęgniarstwo Polskie" 1(921), 2006 r.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171294069