Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Rozwój wirtualnych światów, wraz z ich wyłaniającymi się kulturami, wpływa na tradycyjne szkoły przez samą obecność, a fakt, że studenci nie porzucają swoich awatarów, powracając do świata fizycznego, może stanowić argument na rzecz zakłócających oddziaływań technologii.(fragment tekstu)
Twórcy
autor
Bibliografia
- Christensen C.M. , The Innovator's Dilemma, Harvard Business School Press, Boston 1997.
- C.M. Christensen, M.B. Horn, C.W. Johnson (red.), Disrupting Class, McGraw-Hill, Nowy Jork 2008.
- Christensen C.M., Raynor M., The Innovator's Solution, Harvard Business School Press, Boston 2003.
- Christensen C.M., Roth E.A., Anthony S.D., Seeing What's Next, Harvard Business School Press, Boston 2004.
- Christensen C.M. , Disrupting Education, [w:] M. Devilin. (red.), The Forum on The Internet & the University, Educause, Boulder Colorado 2001.
- Gronstedt A., Be First in Second Life, http://www. gronstedtgroup.com/pdf/Training_Mag_article_virtual_ world_fall_08.pdf.
- Boellstorff T., Coming of Age in Second Life, Princeton University Press, Princeton 2008.
- Castronova E., Synthetic Worlds, University of Chicago Press, Chicago 2006.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171295141