PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2009 | nr 3 | 75--78
Tytuł artykułu

Ile jest wart pomysł na e-biznes - kiedy jeszcze tego nie wiemy, a kiedy wiemy na pewno

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Termin "pomysł" jest pierwszym słowem-kluczem w tym felietonie. To idea, koncepcja lub rozwiązanie, które - jak to się mówi - zmienia jakość ludzkiego życia i sprawia, że świat idzie do przodu. Jak dostrzec taki pomysł i nie zaprzepaścić szansy na jego wykorzystanie? Jak zdefiniować dobry pomysł i ile warta jest nowa, obiecująca koncepcja? Czy w sposób prosty można ją przeliczyć na pieniądze - przez wiele osób uważane za najlepszy wyznacznik natury biznesowej danego przedsięwzięcia? (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
75--78
Opis fizyczny
Bibliografia
  • Kruszewska M., Horodecki J., Studenckie Fortuny, "Manager Magazin", 10/08, s. 14.
  • Człowiek, który wyśmiał Google... i stracił miliardy, http://www.manageria.pl/manageria/ 1,85811,5151753,Czlowiek__ktory_wysmial_Google__i_stracil_miliardy.html, [24.04.2008].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171295635

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.