Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Termin "pomysł" jest pierwszym słowem-kluczem w tym felietonie. To idea, koncepcja lub rozwiązanie, które - jak to się mówi - zmienia jakość ludzkiego życia i sprawia, że świat idzie do przodu. Jak dostrzec taki pomysł i nie zaprzepaścić szansy na jego wykorzystanie? Jak zdefiniować dobry pomysł i ile warta jest nowa, obiecująca koncepcja? Czy w sposób prosty można ją przeliczyć na pieniądze - przez wiele osób uważane za najlepszy wyznacznik natury biznesowej danego przedsięwzięcia? (abstrakt oryginalny)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Kruszewska M., Horodecki J., Studenckie Fortuny, "Manager Magazin", 10/08, s. 14.
- Człowiek, który wyśmiał Google... i stracił miliardy, http://www.manageria.pl/manageria/ 1,85811,5151753,Czlowiek__ktory_wysmial_Google__i_stracil_miliardy.html, [24.04.2008].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171295635