PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2014 | nr 8 (CD) | 1223--1228
Tytuł artykułu

Zachowania konsumenckie towarzyszące nabywaniu przez młodych ludzi wybranych artykułów spożywczych

Warianty tytułu
Consumer Behaviour Associated with the Acquisition of Selected Foods by Young People
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu była analiza zachowań konsumenckich młodych ludzi podczas zakupu produktów żywnościowych przeznaczonych do natychmiastowej konsumpcji. Praca opiera się na wynikach badań przeprowadzonych wśród studentów WZ AGH w Krakowie oraz rezultatach analiz pochodzących z wtórnych źródeł informacji. Artykuł podsumowują wnioski stanowiące implikacje strategiczne dla uczestników procesu dostarczania wartości w tym sektorze gospodarki.(abstrakt oryginalny)
EN
The purpose of the article was the analysis of consumer behavior of young people during purchase of food intended for immediate consumption. Paper is based on the results of the surveys carried out among students of WZ AGH in Krakow and the results of research from secondary sources of information. Article is summarised with the conclusions which can be useful as the strategic implications for the participants of the process of delivering value in this sector of the economy(original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
1223--1228
Opis fizyczny
Twórcy
  • AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Bibliografia
  • L. Rudnicki, Zachowania rynkowe nabywców. Mechanizmy i uwarunkowania, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2004, s. 21.
  • A. Rybowska, Zachowania zakupowe klientów sklepów internetowych, "Zeszyty Naukowe Akademii Morskiej w Gdyni‖ 2010, nr 65, s. 23-29.
  • F. Hansen, Consumer Choice Behaviour. A Cognitive Theory, The Free Press, New York 1972, s. 15.
  • J. Woś (red.), Zachowania konsumenckie - teoria i praktyka, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2003, s. 15.
  • J.F. Engel, R. Blackwell, P.W. Miliard, Consumer behavior, The Dryden Press, Chicago 1993, s. 38.
  • A. Jachnis, J.F. Terelak, Psychologia konsumenta i reklamy, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz 1998, s. 19 i następne.
  • G.R. Foxall, R.E. Goldsmith, Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, s. 9-31.
  • A. Więcka, Niewolnicy (wywiad z prof. B. Dobroczyńskim), "Wysokie obcasy‖ 2013, nr 49, s. 47
  • B. Kiczorowska, W. Samolińska, Popularność przekąsek typu snack wśród uczniów szkół podstawowych, "Problemy Higieny i Epidemiologii‖ 2013, nr 94 (2), s. 385-388;
  • K. Dziewanowska, A. Kacprzak, Marketing doświadczeń, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013, s. 89.
  • J.W. Wiktor, Komunikacja marketingowa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013, s. 250.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171298189

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.