PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 11 | 24--31
Tytuł artykułu

Kontakt - pseudorelacja - relacja w usługach edukacyjnych

Warianty tytułu
Contact Us - the Ratio of Educational Services
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest zdefiniowanie i uściślenie kategorii pojęciowej jaką jest relacja, w szczególności w odniesieniu do relacji zachodzących na rynku usług edukacyjnych. Autorka podejmuje również próbę wskazania różnicy między relacją a pseudorelacją, a także dokonuje wyróżnienia głównych rodzajów relacji rynkowych.(abstrakt oryginalny)
EN
The aim of this article is to define the cathegory of relation, especially in order to educational market. The author of the article tries to emphasise the difference between relation and so-called relations and also to indicate the main type of relations.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
24--31
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Bibliografia
  • 1. Bagozzi R.P., (1995), Reflections on Relationship Marketing in Consumer Markets, Journal of the Academy Marketing Science 1995, Vol. 23, s. 273.
  • 2. Coulter R.A., Ligas M., (2004), A Thypology of Customer - service Provider Relationship: The Role of Relational Factors in Classifying Customers, Journal of Service Marketing 2004, Vol. 18, No. 6, s. 483.
  • 3. Drapińska A.,(2011), Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych, PWN, Warszawa 2011, s. 98.
  • 4. Encyklopedia popularna, PWN, Warszawa 1982, s. 656.
  • 5. Gordon I.H, (2001), Relacje z klientem. Marketing partnerski, PWE, Warszawa 2001, s. 146-149.
  • 6. Grónroos Ch., (2006), On Defining Marketing: Finding a New Roadmap for Marketing,Marketing Theory, Vol. 6(4), s. 401.
  • 7. Gummesson E., (1996), Relationship Marketing and Imaginary Organisations: A Synthetis, European Journal of Marketing 1996,Vol. 30, No. 2, s. 30-41.
  • 8. Lange O, (1974), Ekonomia polityczna, t.1, PWN, Warszawa 1974, s. 25.
  • 9. Mitręga M., (2005), Marketing relacji. Teoria i praktyka, CeDeWu.pl, Warszawa 2005,s. 68.
  • 10. Otto J.,(2004), Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, Wydawnictwo CH. Beck, Warszawa 2004, s. 78.
  • 11. Relacje podmiotów rynkowych w warunkach zmian, (2009), red. K. Bilińska - Reformat, Warszawa 2009 s. 51-54.
  • 12. Rudawska E, (2005), Lojalność klientów, PWE, Warszawa 2005, s. 43.
  • 13. Smyczek S, Matysiewicz J, (2012), Modele relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym, Wydawnictwo Placet, Warszawa 2012, s. 83.
  • 14. Słownik wyrazów obcych, PWN, Warszawa 1980, s. 638.
  • 15. Stanisławski J, (1999), Wielki słownik angielsko - polski, Wydawnictwo Ph. Wilson, Warszawa 1999, s. 161.
  • 16. Woytowicz-Neuman M., Kozierkiewicz R., Puławski M., (1991), Słownik handlowy, PWE, Warszawa 1991, s. 598.
  • 17. Zarządzanie relacjami w usługach, (2006), red. K. Rogoziński, Difin, Warszawa 2006, s.22.
  • 18. Yang S, Alessandri S.W., Kinsey DR, (2008),An Integrative Analysis of Reputation and Relational Quality: A study of University - Student Relationships, Journal of Marketing for Higher Education 2008, Vol. 18(2), s. 149.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171298275

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.