PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 15 | 5--56
Tytuł artykułu

Ocena i próba określenia strategii konkurencji firmy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Kompleksowym wyznacznikiem pozycji strategicznej przedsiębiorstwa jest metoda łącząca zarówno analizę wnętrza jak i otoczenia, w którym firma działa. Autor podejmuje się analizy wszystkich czynników które wpływają na odpowiedni kierunek rozwoju firmy. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
5--56
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Agrorynek - informator branży spożywczej, Grot, Sopot 1998.
  • Almanach spółek giełdowych, Parkiet, wiosna 1998.
  • Gasza R., Finanse przedsiębiorstwa w przykładach i zadaniach, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 1994.
  • Gierszewska G., Romanowska M., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 1995.
  • Internet: www.pozmeat,com.pl/dystrybucja.
  • Internet: www.pozmeat.com.pl/produkty.
  • Kotler Ph., Marketing management - analysis, planning, implementation and control, Prentice-Hall International 1991.
  • Mynarski S., Badania rynkowe w warunkach konkurencji, FO- GRA, Kraków 1995.
  • Obłój K., Strategia organizacji, PWE, Warszawa 1997.
  • Pasternak K., Działania marketingowe przemysłu mięsnego, Roczniki Instytutu Przemysłu Mięsnego i Tłuszczowego, t. XXXIV, Warszawa 1997.
  • Pawlicki J., Wściekli chłopi na Agendę, Gazeta Wyborcza, 20-21.02.1999 r.
  • Pierścionek Z., Strategie rozwoju firmy, PWN, Warszawa 1996.
  • Płotki i rekiny branży mięsnej, Raport BOOS - Rolnictwo 28/1998.
  • Porter M.E., Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów, PWE, Warszawa 1992.
  • Raport analityczny ZM Pozmeat S.A., Dom Maklerski BMT S.A., maj 1997.
  • Romanowska M., Zarządzanie strategiczne firmą, CIM, Warszawa 1996.
  • Samcik M., Bliżej fuzji, Gazeta Wyborcza, 5.03.1999 r.
  • Sharplin A., Strategic management, McGraw-Hill Inc., Nowy Jork 1985.
  • Tarnowski P., Półtusze mrożone, Polityka 8/1999.
  • Thompson A. A., Strickland A. J. Jr., Strategie Management, R. D. Irwin, Inc. 1993.
  • Urban S., Czynniki wpływające na decyzje konsumentów podejmowane przy zakupie produktów mięsnych, Gospodarka Mięsna 6/1995.
  • Urban S., Konkurencja w przemyśle mięsnym, Gospodarka Mięsna 12/1998.
  • Urban R., Inwestycje zagraniczne w przemyśle mięsnym, Mięso i Wędliny 5/1998.
  • Urban R., Proces koncentracji i konsolidacji przetwórstwa mięsnego, Mięso i Wędliny 5/1997.
  • Węglewski M., Kto będzie rozdawał karty, Gazeta Wyborcza, 17.02.1999 r.
  • Weihrich H., The TOWS Matrix, A Tool for Situational Analysis, Long Range Planning 2/1982.
  • Wrabec P., Import tańszej wieprzowiny z UE, Gazeta Wyborcza, 12.02.1999 r.
  • Wyniki finansowe spółek giełdowych, Gazeta Wyborca, 18.02.1999 r.
  • Zairi M., Leonard P., Practical benchmarking: the complete guide, Chapman & Hall, Londyn
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171298543

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.